årh tiss!!! det gik ikk lii som forventet:( (laaaang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

luckas-mor

ja måtte lige ud med det..

altså onsdag sidste uge var jeg til lægen til 35.uge tjek.
der havde jeg ikk sovet i to døgn mer end et par timer pr. nat 
jeg blev vejet og havde ''kun'' taget 2kg på .på en måned
han trykker på maven og lillemanden er stadig i hovedstilling, han blev så skønnet, men i forhold til hva han blev skønnet til sidst havde han kun taget 300gr på på 3uger:s

fortalte jeg havde haft hovedpine hverdag i 4 dage, og havde slemt mavekramper, men han sagde til mig det nok bar var mine plukveer,
(sys bar det var nogle underlige plukveer så men er jo ikk læge)
der var så igen igen igen stiende æggehvider i min urin, men efter det var til undersøgelse på sygehuset men det var ikk alarmerende sagde han..

nå men, så var jeg så til jdm idag onsdag, først blir jeg vejet, og til min store forskrækkelse har jeg taget 3kg på, på en uge
(har ikk spist mer end hvad der har været nødvendigt for den lillemand) hmm,,
hun tar mig så på maven osv, og hun skønner så lillemanden til 200gr mer end lægen gjorde sidste uge, men dvs han kun har taget 500gr på , på en måned
har ustandseligt plukveer, og det er over hele dagen.
fotalte hende det med a jeg stadig har hovedpine hverdag, og a jeg ikk selv mente det var normalt med de mavekramper, a jeg flere gange om natten var ved a bli kvalt i mit eget opkast m.m
mit blodtryk var samtidig lidt for højt, og der var protein i min urin sagde hun, så hun slog straks alarm og ringede til svanger amb. og de ville gi mig en tid til næste uge, men hun sagde a det SKULLE være denne uge hvis det ku lade sig gøre bare det mindste.

så jeg ska derhen på fredag, og undersøges, det har bar lii ødelagt hele min dag
sys det er for dårligt a min læge og sige det er ingenting, noget a det når så min jordmor sir noget helt helt andet!! 

så ja undskyld den laang smøre men havde brug for a komme ud med det,,

natascha 36+2 som sys der er meeget lang tid til på fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

tasse skriver:

han trykker på maven og lillemanden er stadig i hovedstilling, han blev så skønnet, men i forhold til hva han blev skønnet til sidst havde han kun taget 300gr på på 3uger:s

fortalte jeg havde haft hovedpine hverdag i 4 dage, og havde slemt mavekramper, men han sagde til mig det nok bar var mine plukveer,
der var så igen igen igen stiende æggehvider i min urin, men efter det var til undersøgelse på sygehuset men det var ikk alarmerende sagde han..

nå men, så var jeg så til jdm idag onsdag, først blir jeg vejet, og til min store forskrækkelse har jeg taget 3kg på, på en uge
hun tar mig så på maven osv, og hun skønner så lillemanden til 200gr mer end lægen gjorde sidste uge, men dvs han kun har taget 500gr på , på en måned
fotalte hende det med a jeg stadig har hovedpine hverdag, og a jeg ikk selv mente det var normalt med de mavekramper, a jeg flere gange om natten var ved a bli kvalt i mit eget opkast m.m
mit blodtryk var samtidig lidt for højt, og der var protein i min urin sagde hun, så hun slog straks alarm og ringede til svanger amb. og de ville gi mig en tid til næste uge, men hun sagde a det SKULLE være denne uge hvis det ku lade sig gøre bare det mindste.

så jeg ska derhen på fredag, og undersøges, det har bar lii ødelagt hele min dag
sys det er for dårligt a min læge og sige det er ingenting, noget a det når så min jordmor sir noget helt helt andet!! 

Det var da utrolig godt du kom hen til JM og fik ordentlig fortalt hvordan og hvoledes..
Men vi må da håbe det ikke er nået.. Mane krammer og held og lykke til dig..

Anmeld

20. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Har han hørt efter hvad du sagde Nå men dejligt at du har fået en tid på fredag.

Jeanne

Anmeld

20. januar 2010

luckas-mor

MaleneS skriver:

Det var da utrolig godt du kom hen til JM og fik ordentlig fortalt hvordan og hvoledes..
Men vi må da håbe det ikke er nået.. Mane krammer og held og lykke til dig..

ja er oss glad for a ha så go en jdm
ligenu sidder jeg og spekulere rigtig meget på det og græder lidt, sys ikk det har været drømmegraviditeten pga der har været en del ting og tænk nu hvis der er noget med vores lille prins puhaa

men må prøve a tænke positivt, ellers blir det en rigtig laaang dag imorgen

Anmeld

20. januar 2010

luckas-mor

Jeanne skriver:

Har han hørt efter hvad du sagde Nå men dejligt at du har fået en tid på fredag.

Jeanne

ja jeg er oss i tvivl jeg sys det er for dårligt a han slet ikk har reageret på de ting jeg har fortalt, når min jdm reagerede så hurtigt og lige med det samme

ska bare prøve a lade være a tænke for meget på det, for lige nu græder jeg lidt og spekulere som en gal.

Anmeld

21. januar 2010

Tulle28

tasse skriver:

For faen da... De læger altså. Synes simpelthen man hører så mange skrækhistorier (og har et par stykker i min egen familie, men det er en helt anden historie!!) Jeg krydser fingre for dig og håber alt er OK.

Knus Tulle

Anmeld

21. januar 2010

M.O.A.R.

årh putte dog.

Håber alt er som det skal være.. du må lige give lyd fra dig når du har været til undersøgelse

Malene

Anmeld

21. januar 2010

Trolde_mor

Tulle28 skriver:

For faen da... De læger altså. Synes simpelthen man hører så mange skrækhistorier (og har et par stykker i min egen familie, men det er en helt anden historie!!) Jeg krydser fingre for dig og håber alt er OK.

Knus Tulle

Ja, syntes godt nok også man hører meget. Og har selv oplevet lidt, heldigvis ikke ift. graviditet, og håber jeg heller ikke jeg kommer til.

Men uhh hvor jeg føler med dig, Tasse.. Håber alt er som det skal være, og jeres lille prins kommer sund og rask ud til jer..

herfra

Senia

3+4

Anmeld

21. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
tasse skriver:

ja jeg er oss i tvivl jeg sys det er for dårligt a han slet ikk har reageret på de ting jeg har fortalt, når min jdm reagerede så hurtigt og lige med det samme

ska bare prøve a lade være a tænke for meget på det, for lige nu græder jeg lidt og spekulere som en gal.

Du skal "bare" hænge i til i morgen  

Anmeld

21. januar 2010

luckas-mor

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

ja sys godt nok oss det er for dårligt a man så går og tror det hele er som det ska være:s
men tak for det, vil bar gerne ha dagen overstået nu så jeg kan få lidt vished i tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.