Har købt en skildpadde til Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

msax

suanne85 skriver:

Håber jeg da i hvert fald

Lige nu vil jeg nok kun bruge den til og fra vuggestue og så til læge ture indtil det bliver varmere

Du var hurtigere end jeg var - jeg rettede lidt i mit indlæg og spurgte til hvad det er for et mærke og hvad du har givet for den. Det kunne jo være man var NØD TIL at have en mere i en anden farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Vingummien

msax skriver:

Du var hurtigere end jeg var - jeg rettede lidt i mit indlæg og spurgte til hvad det er for et mærke og hvad du har givet for den. Det kunne jo være man var NØD TIL at have en mere i en anden farve

Ej ved jeg ike om jeg tør sige, tænk hvis en i familien læser

Har givet 949.95kr Og så i sort med hvid syning og mærke... Det ved jeg ikke. Står "Slynger" på den

Kunne få den i en del farver.

Anmeld

20. januar 2010

msax

suanne85 skriver:

Ej ved jeg ike om jeg tør sige, tænk hvis en i familien læser

Har givet 949.95kr Og så i sort med hvid syning og mærke... Det ved jeg ikke. Står "Slynger" på den

Kunne få den i en del farver.

Er det sådan en her? Den er lækker.

Og mærket - det er bare slynger.

Anmeld

20. januar 2010

Vingummien

msax skriver:

Er det sådan en her? Den er lækker.

Og mærket - det er bare slynger.

Jeps og magen til den på billedet i farver

Anmeld

22. januar 2010

Bondepigen

Jeg har osse sådan en som min søster har syet...men jeg synes kun den er god i meget kort tid.

Jeg fik den i sin tid, da jeg tænkte den kunne aflaste lidt mens Emma var i gips, hvis hun blev ked og havde brug for ekstra kontakt... Jeg har jo meget dårlig ryg, men måske er den bare ikke egnet til min ryg, eller osse må jeg jo sætte den forkert...

På billedet her i tråden ser det ud til at den sidder ret højt oppe...

Jeg satte min på hoftebenet, men måske det er for langt nede...??? Nogen der kan fortælle mig det?

Anmeld

22. januar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Jeg har osse sådan en som min søster har syet...men jeg synes kun den er god i meget kort tid.

Jeg fik den i sin tid, da jeg tænkte den kunne aflaste lidt mens Emma var i gips, hvis hun blev ked og havde brug for ekstra kontakt... Jeg har jo meget dårlig ryg, men måske er den bare ikke egnet til min ryg, eller osse må jeg jo sætte den forkert...

På billedet her i tråden ser det ud til at den sidder ret højt oppe...

Jeg satte min på hoftebenet, men måske det er for langt nede...??? Nogen der kan fortælle mig det?

Den skal ligge over hoften hvis det er det du mener?

Anmeld

22. januar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Den skal ligge over hoften hvis det er det du mener?

ok, så har jeg nok sat den for langt nede... Satte den på hoftebenet, og det var i hvert fald ikke godt til mit bækken og ryg...

Så må jeg prøve at sætte den lidt højere næste gang. Tak for svar...

Anmeld

23. januar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

ok, så har jeg nok sat den for langt nede... Satte den på hoftebenet, og det var i hvert fald ikke godt til mit bækken og ryg...

Så må jeg prøve at sætte den lidt højere næste gang. Tak for svar...

Nej det kunne jeg næsten forstille mig at det må gøre rimelig av.

Men hvis du sætter den som man skal så kan man slet ikke mærke de vejer så meget som de gør

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Nej det kunne jeg næsten forstille mig at det må gøre rimelig av.

Men hvis du sætter den som man skal så kan man slet ikke mærke de vejer så meget som de gør

Det prøver jeg næste gang, for jeg døjer godt nok ekstremt med ryggen for tiden. Gør jeg nu hver dag, men for tiden er det ekstra slemt....

Anmeld

23. januar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Det prøver jeg næste gang, for jeg døjer godt nok ekstremt med ryggen for tiden. Gør jeg nu hver dag, men for tiden er det ekstra slemt....

Jeg døjer meget med lænden og benene og blev ikke være af at bruge den overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.