Har købt en skildpadde til Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Vingummien

Ej det er en slynge som kaldes en skildpadde og den er bare mega god, og mega dyr hehe. Havde nok været billigere på nettet, men syntes jeg vil have det bedst med at bruge så mange penge hvis jeg gik i en butik og fik den set osv. Og den er bare mega nem, skal bare bindes. Er til mave, hofte og ryg. Købte den idag og har prøvet den lidt, og endten så griner han over hele hovedet eller os sætter han sig rigtig til rette i den.

Den er bare så perfekt for mig da jeg har svært ved at bære ham, og den støtter mega godt, kan slet ikke mærke han vejer knap 11 kg. Den er helt til 5 år.

Så trods hans alder er jeg glad for at jeg har fået den købt alligevel for tror jeg vil få meget nytte af den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

oo

vi vil se billeder!

Anmeld

20. januar 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

vi vil se billeder!

Sele eller barn

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ej det er en slynge som kaldes en skildpadde og den er bare mega god, og mega dyr hehe. Havde nok været billigere på nettet, men syntes jeg vil have det bedst med at bruge så mange penge hvis jeg gik i en butik og fik den set osv. Og den er bare mega nem, skal bare bindes. Er til mave, hofte og ryg. Købte den idag og har prøvet den lidt, og endten så griner han over hele hovedet eller os sætter han sig rigtig til rette i den.

Den er bare så perfekt for mig da jeg har svært ved at bære ham, og den støtter mega godt, kan slet ikke mærke han vejer knap 11 kg. Den er helt til 5 år.

Så trods hans alder er jeg glad for at jeg har fået den købt alligevel for tror jeg vil få meget nytte af den.

Ahh hvor fedt.

Jeg har også en, men har ikke rigtig brugt den til Liva. Tror dog jeg skal forsøge mig lidt med den når vi tager på vores udflugter, det er sgu noget nemmere end at slæbe klapvogn med.

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Sele eller barn

Barn i sele

Anmeld

20. januar 2010

Mutti2

suanne85 skriver:

Den investrede jeg i, da min datter var helt lille. Det er de bedste 550 kr jeg nogensinde har brugt. Bruger stadig min tit, og kunne ikke have levet uden den!!

Den er genial. Du kommer til at elske den.

Og jo mere du vasker/trumbler den, jo blødere og mere medgørlig bliver den!!

knus Pernille som eeeeeeeeelsker hendes "skildpadde"

Anmeld

20. januar 2010

msax

Den bliver du helt sikkert vildt glad for. Jeg købte en til Mille i sommers en den er pragtfuld at gå rundt med. Selv Brian ville gerne gå med den.

Her i efteråret og vinters har vi ikke brugt den så meget - det er lidt omstændigt med flyverdragt og meget tøj i den - men det kan sikkert godt lade sig gøre. Men jeg glæder mig til det bliver forår så vi igen kan komme ud og lufte skildpadden.

Forresten så havde jeg slet ikke overvejet at det kunne have været en levende skildpadde du havde købt - det er da klart for en hver at en skildpadde er en bæredims.

Hvad mærke har du købt og hvad har du givet for den (er lidt nysgerrig - det kunne jo være man skulle have en mere i en anden farve)

Anmeld

20. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Barn i sele

jep, barn i sele

Anmeld

20. januar 2010

Vingummien

msax skriver:

Den bliver du helt sikkert vildt glad for. Jeg købte en til Mille i sommers en den er pragtfuld at gå rundt med. Selv Brian ville gerne gå med den.

Her i efteråret og vinters har vi ikke brugt den så meget - det er lidt omstændigt med flyverdragt og meget tøj i den - men det kan sikkert godt lade sig gøre. Men jeg glæder mig til det bliver forår så vi igen kan komme ud og lufte skildpadden.

Forresten så havde jeg slet ikke overvejet at det kunne have været en levende skildpadde du havde købt - det er da klart for en hver at en skildpadde er en bæredims.

Håber jeg da i hvert fald

Lige nu vil jeg nok kun bruge den til og fra vuggestue og så til læge ture indtil det bliver varmere

Anmeld

20. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Barn i sele

Så må jeg tage nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.