Nogle som kender til følelsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic er kun og bliver kun passet af dp'mor, han har aldrig været passet før han started i dp.

Han har været en del syg med indlæggelser mm det første ½ år og har ikke rigtig nogen jeg har tillid til der skulle kunne få lov at passe ham i familien. De tigger alle om lov, men står fast.

Han started op da han var 8 mdr også.

Min mands 2 søskende (storesøster og lillebror) og os fik alle børn i 2008 - alle tre drenge. De 2 andre har været passet ude fra de var helt små, både overnatninger mm. De havde begge problemer med opstart i dp og vu.

Så fik malet stolpe op og stolpe ned med at vi ville få det så svært når han skulle starte i dp, så jeg satte en hel mdr af til at få ham indkørt. For syntes det også var svært at på 1½ time at bedømme om hun var den rigtige til at passe vores søn. Jeg brød mig ikke så meget om hende i start, men frederic elsker hende bare og hun er den rigtige. De må være i hele hendes hus, hun laver mad og bager alt selv, hun giver dem kram og små kys på kinden, hun tager sig tid til hver enkelt barn mm. Frederic er vokset utrolig meget af at være hos hende...

Og det tog ikke engang en uge, han er nu 16 ½ mdr og har stadig ikke grædt ved afl. Kun når han skal hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.