Hej allesammen, jeg blev mor til en vidunderlig pige for 4½ måned siden, og om 3½ måned skal jeg igang med uddannelse (hvis jeg da kommer ind)

Jeg har en STOR klump inde i maven når jeg tænker på at jeg skal aflevere min skønne datter til helt fremmede mennesker

Og tanken om at forlade hende gør mig virkelig ondt.
Hun er aldrig blevet passet af andre og jeg har det dårligt bare ved tanken om at hun skulle passes

Lige nu føler jeg bare at jeg svigter min datter ved at starte op på en uddannelse, da det jo vil betyde at hun skal passes som 8måneder

Jeg er på kontanthjælp, og kan derfor ikke "bare" forlænge min barsel hvis jeg ikke kommer ind på min uddannelse, så dvs. at jeg SKAL ud i arbejde (hvilket jeg ikke har noget imod) men bare tanken om at jeg måske ikke bliver optaget på uddannelsen og skulle gå og tænke på at jeg kunne have gået hjemme sammen med min prinsesse hvis jeg havde valgt at søge ind noget senere, det får følelsen frem i mig som om jeg er en dårlig MOAR.
Men alt i alt tror jeg bare at jeg er MOAR med stort M...!
Ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg, trænger bare til lidt forståelse, da min kæreste ikke kan forstå mig

(han har jo været under uddannelse siden hun var 2 dage!?)
Så er der nogle derude der har haft det på samme måde eller har det på samme måde eller er jeg helt unormal??
knus den fortvivlede..
Anmeld