Hvornår er det ikke normalt mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Vingummien

Malou Vilma Nørgaard skriver:

at min lille pige vågner mange gange om natten og får mad, min veninde, sagde her forleden at det var da ikke normalt når hun var over en måned, hun blev en måned d. 10 januar.. troede da det var meget normalt, også fordi hun er fortidlig født, men min veninde sagde at det var bestemt ikke normalt, hun fik mad flere gange om natten..

hmm, er det normalt eller??

knus cille

Så var Emil heller ikke normal da. Tror han fik mindst 3 gange i løbet af en nat da han var i den alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Barbamama

at min lille pige vågner mange gange om natten og får mad, min veninde, sagde her forleden at det var da ikke normalt når hun var over en måned, hun blev en måned d. 10 januar.. troede da det var meget normalt, også fordi hun er fortidlig født, men min veninde sagde at det var bestemt ikke normalt, hun fik mad flere gange om natten..

knus cille

min datter spiste hver 2-3time i mange mdr.... Var helt overrasket da hun begyndte kun at vågne en gang om natten. Nu er hun 7mdr og sover igennem, men det har hun kun gjort i 3ugers tid

Anmeld

21. januar 2010

lotte32

Det er nu meget normalt at de i den alder vågner flere gange om natten  min ældste var 8 mdr. da han sov igennem.. og min datter var over 3 år før hun sov en hel nat

Anmeld

21. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

knus cille

Det er normalt, der er bare forskel på børn. Nogle vil være oppe mange gange om natten, andre er slet ikke oppe om natten..
Jeg var ikke oppe om natten, men min veninde er konstant oppe med hendes den lille nu.. så der er forskel og begge ting er HELT NORMALT..
Og da især, når lille pigen kun er 1mdr gammel.. !

Anmeld

21. januar 2010

mor_sabina

knus cille

Tja normalt er et vidt begreb, vil nok sige det er mere reglen end undtagelsen at børn vågner op om natten i den alder. Så kan trøste dig med der ikke er noget galt med din lille pige.

Phillip på 8,5 måned vågner stadig og får en lille flaske. Min sundhedsplejerske siger det kan forsvares rent fysiologisk indtil 9 måneder. Men selvfølgelig ville det være rart før, men ikke alle børn er lige gode til at sove, nogle mangler tryghed, andre mad osv osv.

Held og lykke i kampen mod søvnen, men tag det bare roligt og giv hende hvad hun har brug for, så får i nok mesty ro begge to

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

åh puha det lyder dejligt at jeres små guldklumper også gjorde det da de var så små.. snakkede også med hende igen og hun sagde at hun havde læst sig til at et barn på 1mdr ikke vågner 4gange om natten uden der er noget galt.. pssst hun har ikke børn, oig det har i, så stoler fuldt og fast på jer tøsser.. dejligt lige at få bekreæftet at der intet er galt med malou

tak for svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.