Hvornår er det ikke normalt mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

at min lille pige vågner mange gange om natten og får mad, min veninde, sagde her forleden at det var da ikke normalt når hun var over en måned, hun blev en måned d. 10 januar.. troede da det var meget normalt, også fordi hun er fortidlig født, men min veninde sagde at det var bestemt ikke normalt, hun fik mad flere gange om natten..

hmm, er det normalt eller??

knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

anna-jonas

Mon din veninde har børn??? Jo, det er normalt...............nogle børn spiser hver time og andre hver 5 time. Min store dreng på snart 14 år sov ca. 10-12 timer i træk fra han var 2 uger gammel, på brystmælk. Mine to små piger på 3 år og 10 mdr. spiste 2-3 gange hver nat.................indtil de var langt over et år. Der er store variationer på det......................så gi' du ham bare mad, når du kan se han er sulten. Det er jo dig, der kender ham bedst.

MEtte

Anmeld

20. januar 2010

Mca<3

Øhhh   Det da helt normalt   Min Alexander er først begyndt at sove helt igennem nu og han er snart 10 mdr ,,,  Tror han vågnede flere gange på en nat da han var 6 mdr ..

Anmeld

20. januar 2010

moller84

Sikke da noget sludder din veninde siger - det er 100% normalt... mere normalt end hvis han ikke skulle spise om natten, vil jeg da mene. Så små babyer vågner tit mange gange om natten - men der findes også dem der er heldige og have en der tidligt sover meget om natten. Men så længe de så små, skal de have mad om natten hvis de vågner og vil have.

Så din dreng er helt normal *s*

venlig hilsen pernille

Anmeld

20. januar 2010

moller84

Ej undskyld, der står jo du  har en pige, ups *s*

Anmeld

20. januar 2010

Heidi.

Malou Vilma Nørgaard skriver:

at min lille pige vågner mange gange om natten og får mad, min veninde, sagde her forleden at det var da ikke normalt når hun var over en måned, hun blev en måned d. 10 januar.. troede da det var meget normalt, også fordi hun er fortidlig født, men min veninde sagde at det var bestemt ikke normalt, hun fik mad flere gange om natten..

hmm, er det normalt eller??

knus cille

JO, det er sgu helt normalt. Begge mine gjorde de de første 4 måneder.. Så blev det lidt bedre.. Man skal ikke altid lytte til klogeågerne

Knus

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej tøsser.

okey, puha, blev sgu helt nervøs.. nej, min veninde har INGEN børn, men arbejder i en vuggestue, så regnede med hun vidste det, npr hun sagde det sådan.. men okey det lyder på jer andre at det er helt normalt, og det er individuelt

mange tak for svar ..

Anmeld

20. januar 2010

@spire

Jeg forstår det slet ikke.. Da min mor fik min storebror 4 uger før terming SKULLE han have mad minimum 4 gange om natten.. Altså hver anden time, for at han tog ordentlig på.. Hun fik besked på at vække ham for at give ham mad.. Også meget for tidligt født din pige er, er det da kun godt hun selv vågner og er sulten...  

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

@spire skriver:

Jeg forstår det slet ikke.. Da min mor fik min storebror 4 uger før terming SKULLE han have mad minimum 4 gange om natten.. Altså hver anden time, for at han tog ordentlig på.. Hun fik besked på at vække ham for at give ham mad.. Også meget for tidligt født din pige er, er det da kun godt hun selv vågner og er sulten...  

ja altså de sagd eogså på hospitalet at i starten skulle jeg vække hende for at give mad, men det skal jeg ikek mere.. men alligevel, blev også bare helt forvirret, for det havde jeg slet ikke tænkt på.. gpodt jeg har jer

Anmeld

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej tøsser.

okey, puha, blev sgu helt nervøs.. nej, min veninde har INGEN børn, men arbejder i en vuggestue, så regnede med hun vidste det, npr hun sagde det sådan.. men okey det lyder på jer andre at det er helt normalt, og det er individuelt

mange tak for svar ..

Men din veninde arbejder jo med børn der er MEGET ældre. Så de vågner nok ikke så mange gange om natten. Så på sin vis har hun da ret...hun har nok bare ikke lige omsat det til at Malou kun er 1 måned.

Jeg har også en svigerinde der ingen børn har, som bestemt mente at Liam kom ALT for sent i seng. Og dette sagde hun kl.16 om eftermiddagen. Jep jep.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.