Fuldstændig grædefærdig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Trolde_mor

Malene84 skriver:

Kæmpe stort tillykke - hvor er det bare en sød historie, jeg begyndet helt at tude  hvor er det bare fantastisk for jer. Glæder mig til at se billeder af maven når du kommer så langt

Awww begyndte du at tude?

Smiler.. tusind tak.. Ja, det bliver spændende at se hvor stor jeg bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Trolde_mor

Riksen skriver:

Hvor længe har I prøvet?

Vi har prøvet i 5 månder. Men besluttede at forsøge at få børn for 8 måneder siden. men havde lige fået min p-sprøjte der hehe.. (ret dumt hehe)

Anmeld

20. januar 2010

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Hihi, hvor er du sød. Ja det ER fantastisk!!! Er sikker på du får den sødeste lille bebs.

Åååh tak, tror jeg også vi gør... H*n får i hvert fald forældre der elsker ham/hun over hele jorden

Anmeld

20. januar 2010

Diana...

Ej hvor skønt stort tillykke det er jo bare så fantastisk 

Anmeld

20. januar 2010

Riksen

Vi har prøvet i 5 månder. Men besluttede at forsøge at få børn for 8 måneder siden. men havde lige fået min p-sprøjte der hehe.. (ret dumt hehe)

Det er da dejligt, at det er gået forholdsvist hurtigt for jer - selvom man kan være noget så utålmodig.

Stort tillykke

Anmeld

20. januar 2010

Bondepigen

Senia skriver:

Åååh tak, tror jeg også vi gør... H*n får i hvert fald forældre der elsker ham/hun over hele jorden

!!!

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

KÆÆÆMPE tillykke søde!!!!!

Anmeld

20. januar 2010

Jules

Senia skriver:

... og lykkelig

Efter at have haft en nivende følelse i underlivet, besluttede jeg at teste til morgen.

Og efter ikke engang et minut viste den tydeligt positiv!!

Løb op til kæresten der bare grinede da jeg utålmodigt råbte fra gangen om vi stod op nu... Løb op af trapperne med tårer løbende ned af kinderne. Kæresten storsmilede og krammede og kyssede mig helt vildt, nu her 5 kvarter senere er vi først stået op, efter at nusse, storsmile, og bare nyde lykken..

Vi er GRAVIDE....

Kæresten har netop taget hele 5 billeder af den lille positive strimmel... Siger lidt...

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

20. januar 2010

Joanna

Hvor er jeg glad på Jeres vegne!! SKØNT! Tillykke med spiren - også til faren! Og må jeg så også sige - det var fanme på tide, heldet vendte for dig - SÅDAN!

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke Det var da rigtig skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.