Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mange gange tillykke...
Jeg har stadig ikke prøvet den med den positive hjemmetest, jeg kan åbenbart ikke teste positiv hjemme, først efter lægen HAR bekræftet det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
super dejlig nyhed.....stort tillykke
Senia skriver: ... og lykkelig Efter at have haft en nivende følelse i underlivet, besluttede jeg at teste til morgen. Og efter ikke engang et minut viste den tydeligt positiv!! Løb op til kæresten der bare grinede da jeg utålmodigt råbte fra gangen om vi stod op nu... Løb op af trapperne med tårer løbende ned af kinderne. Kæresten storsmilede og krammede og kyssede mig helt vildt, nu her 5 kvarter senere er vi først stået op, efter at nusse, storsmile, og bare nyde lykken.. Vi er GRAVIDE.... Kæresten har netop taget hele 5 billeder af den lille positive strimmel... Siger lidt...
... og lykkelig
Efter at have haft en nivende følelse i underlivet, besluttede jeg at teste til morgen.
Og efter ikke engang et minut viste den tydeligt positiv!!
Løb op til kæresten der bare grinede da jeg utålmodigt råbte fra gangen om vi stod op nu... Løb op af trapperne med tårer løbende ned af kinderne. Kæresten storsmilede og krammede og kyssede mig helt vildt, nu her 5 kvarter senere er vi først stået op, efter at nusse, storsmile, og bare nyde lykken..
Vi er GRAVIDE....
Kæresten har netop taget hele 5 billeder af den lille positive strimmel... Siger lidt...
Stort tillykke søde, hvor dejligt for Jer
Tusind tak, alle sammen.. Vi er også bare SÅ lykkelig, og fuldstændig tårerfyldt, af glæde selvfølgelig
Det hele er bare så uvirkelig, nu hvor vi føler vi har ventet så længe (skulle jo lige over P-sprøjten inden vi kunne gå igang også )
Tillykke - husk den følelse.
Selvom anden gang er dejlig, er der intet der slår første gang...
STORT TILLYKKE
Ja, så sidder jeg her og tårene triller. Det er simpelthen så rørende. Det må være mine hormoner der spiller ind.
13+1
Marlene
1000 gange tillykke, ihhh jeg må da indrømme at jeg er ret så misundeligt;-)
KÆMPE TILLYKKE....
Hvor er det dejligt for Jer...
Ihh hvor dejligt Mange gange tillykke til jer begge
fantastisk! og så på sådan en hvid vintermorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128