Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg drømme shopper også
Hvis jeg er så heldig at være gravid til sommer - så hopper jeg i denne fine kjole fra asos - eeeeeelsker blomster.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ViolaFie skriver: Jeg drømme shopper også Hvis jeg er så heldig at være gravid til sommer - så hopper jeg i denne fine kjole fra asos - eeeeeelsker blomster.
Åh tager lige tråden op igen. Synes den er så hyggelig.
Asos kan få enhver kvinde til at begå mord mod bankkontoen
Jeg går heeeelt amok når jeg engang er så heldig at få en spire i maven
Det gør jeg også Synes det er så smukt med sådan en stor gravid mave... Og alt det fine tøj.
Sakris skriver: Det gør jeg også Synes det er så smukt med sådan en stor gravid mave... Og alt det fine tøj.
Ja, jeg er også bare helt (ekstra) skruk efter tøjet også
Har set SÅ mange fantastiske ting jeg bare MÅ eje. Kom nuuuuuuu bebs, kom til miiiiiig
Ja, hele tiden!! Jeg kan altid finde noget jeg onsker mig maaske ikke lige ventetoj men en masse andet. f.eks har jeg i lang tid haft en fraek drom om at gaa ind i min ynglings tojbutik med 10.000 kr med aftalen om at pengene SKAL bruges paa 2 timer ellers gaelder det ikke. se det kunne vaere sjovt
Miamaja skriver: Ja, hele tiden!! Jeg kan altid finde noget jeg onsker mig maaske ikke lige ventetoj men en masse andet. f.eks har jeg i lang tid haft en fraek drom om at gaa ind i min ynglings tojbutik med 10.000 kr med aftalen om at pengene SKAL bruges paa 2 timer ellers gaelder det ikke. se det kunne vaere sjovt
Åh dét kunne være fantastisk Med eller uden mave
jo, ogsaa drommer jeg ogsaa lige nu om denne laekre cognac farvede laeder stol...
Alexis skriver: Åh dét kunne være fantastisk Med eller uden mave
ja, ikke.. jeg er nu ikke helt sikker paa om jeg kan faa min mand til at se det sjove i det
Nøjes ikke kun med at kiggge....
Jeg kom engang ind i en butik som havde ophørsudsalg, og jeg var IKKE gravid men det kunne jeg vil blive.....en dag... så jeg måtte jo hellere være forberedt med at have købt en masse ventetøj Nu vidste jeg jo ikke lige hvor meget jeg ville tage på, så jeg købte sådan lidt i størrelse M og L og XL.... Jeg købte vil sådan ca....øh....hvad var det nu.....20 stykker tøj det er da ikke så meget vel!!!
Da jeg endelig blev gravid var der rigtig meget at tøjet jeg ikke kunne bruge, enten passede det ikke i størrelsen eller også passede det ikke til årstiden.
Heldigvis var der en veninde der skulle adoptere et barn fra Sydafrika, og hun blev bedt om at tage ventetøj og babytøj/legetøj med til børnehjemmet, da de skulle hente deres barn. Børnehjemmet hjalp hjemløse sorte kvinder der var gravide, og hende min veninde fik så alt mit ventetøj jeg havde i overskud med derned...
Miamaja skriver: ja, ikke.. jeg er nu ikke helt sikker paa om jeg kan faa min mand til at se det sjove i det
Hm måske man skulle uddanne sig inde for overtalelses psykologi. Så noget om hypnose i tv forleden, hvor de fik folk til de vildeste ting - ting som folk normalt ikke ville gøre grundet etik og moral...
Måske det er vejen frem???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128