At drømme shoppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Er jeg den eneste der surfer efter ventetøj selv om jeg ikke er gravid???

Ahhh, der må være nogle herinde som har samme uvane?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

oo

hahahaha!! hurra! så er man ikke den eneste - der er så meget lækkert ventetøj derude, at jeg nogen gange tager mig selv i udelukkende at ønske en graviditet for garderobens skyld

Anmeld

19. januar 2010

Jah, lige netop. Sidder og misunder alle de gavide når jeg kigger på ventetøj. Nøøøøj hvor er der meget fint derude!!!

Har fundet en cardigan jeg gerne vil have selv om jeg ikke har baby i maven endnu.

Meeen det kommer snart, og jeg kan jo bruge den alligevel, da den er med bindebånd.

PERFEKT!!!

Anmeld

19. januar 2010

FrkLarsen

Alexis skriver:

Jah, lige netop. Sidder og misunder alle de gavide når jeg kigger på ventetøj. Nøøøøj hvor er der meget fint derude!!!

Har fundet en cardigan jeg gerne vil have selv om jeg ikke har baby i maven endnu.

Meeen det kommer snart, og jeg kan jo bruge den alligevel, da den er med bindebånd.

PERFEKT!!!

Uhh elsker Cardigans! 

har du evt et link? 

Kamilla 11+3 (13+3) 

Anmeld

19. januar 2010

Uhh elsker Cardigans! 

har du evt et link? 

Kamilla 11+3 (13+3) 

Jah, den er fra H&M. Meget simpel men lækker. Har tjekket den IRL og den er fin og god pris.

Fines i en natur/grå, blå og sort. Jeg er ret vild med den, og mangler en ny lang varm cardigan/trøje. PERFEKT!

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S

Ser ikke ud som om at jeg kan linke direkte. Den er på side 3 (du klikker to gange frem) under Mamma til venstre. Modellen står op ad en mur.

Anmeld

19. januar 2010

FrkLarsen

Alexis skriver:

Jah, den er fra H&M. Meget simpel men lækker. Har tjekket den IRL og den er fin og god pris.

Fines i en natur/grå, blå og sort. Jeg er ret vild med den, og mangler en ny lang varm cardigan/trøje. PERFEKT!

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S

Ser ikke ud som om at jeg kan linke direkte. Den er på side 3 (du klikker to gange frem) under Mamma til venstre. Modellen står op ad en mur.

Ej den er da bare alt alt alt for lækker 

Den må jeg da eje !

Anmeld

19. januar 2010

Mutti2B

Hvorfor nøjes med ventetøj, når der også er barnevogne, babytøj, tremmesenge, pusleplads og MEGET mere, he he. Kan slet ikke lade være for jeg er såååå skruk.

fra mig der allerede nu ved hvad jeg skal shoppe når de to streger viser sig

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

hahahaha!! hurra! så er man ikke den eneste - der er så meget lækkert ventetøj derude, at jeg nogen gange tager mig selv i udelukkende at ønske en graviditet for garderobens skyld

Øhh - HVOR??!! Synes virkelig ikke jeg kan finde noget fint til en rimelig pris nogensteder Links please...

Kh

Rosa - som lige har købt ventebukser+ 3 cardigans + 3 babydragter for 800kr på Ellos.dk som det ENESTE ventetøj (udover et sæt med leggins / undertrøje) endnu...

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Nej du er bestemt ikke den eneste, jeg tror de fleste vil føle sig som et mildt tilfælde ved siden af mig

Jeg har kigget ventetøj, men det er værre med babyudstyr, jeg har lavet lister med det jeg skal have med priser, tjekket tests på nettet og har spurgt mine forældre om de vil give barnevogn...osv....

Jeg synes det er så hyggeligt, men jeg har faktisk lavet listerne helt færdige og derfor er der ingen grund til at surfe videre....savner tiden med mine lister...

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Rosa skriver:

Øhh - HVOR??!! Synes virkelig ikke jeg kan finde noget fint til en rimelig pris nogensteder Links please...

Kh

Rosa - som lige har købt ventebukser+ 3 cardigans + 3 babydragter for 800kr på Ellos.dk som det ENESTE ventetøj (udover et sæt med leggins / undertrøje) endnu...

Har du kigget på asos.com - de har en maternity line - og de forhandler også mamalicious (bestsellers) og der er udsalg i øjeblikket under clearence...

Jeg håber snart jeg er gravid, så jeg kan bestille alt det jeg har gemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.