Afstemning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Mum33

MaleneS skriver:

så du fandt kun ud af du var gravid pga test?

ja der skulle en test til. Men var heller ikke planlagt 100% så gik ikke og ventede og følte efter. Måske det er anderledes hvis man "venter" det. Så er man måske lidt mere obs på sin krop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

NoName

Har stemt 4+, men det skulle være 5+...

Det var ca. 1 December og har faktisk været syg siden. Kvalme, opkast, træt, svimmel, sådan rigtig dårlig i form af køresyg agtig, madlede... Det går meget langsomt, men det bliver da bedre og bedre...

NoName 13+0

Anmeld

20. januar 2010

Livsmor

Første gang, viste jeg ikke hvilke ting jeg skulle mærke efter. Så testede dag 1 mens ikke kom.

Her anden gang, havde jeg det på fornemmelsen, havde en muren i maven. Testede 3 dage før jeg regnede med mens, men negativ, testede igen på mens dagen og positiv. Dog ikke så kraftig en streg, så vi blev enige om at jeg skulle teste igen dagen efter, her var den mere tydelig.

Har ellers indtil nu kun været træt, og haft lidt ømme bryster, er idag i 12+1.

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Jeg har stemt 4+, men det var faktisk 3+ :-) Mine bryster var bylde-ømme, og derfor tog jeg en test, selvom jeg egentligt regnede med at det var alt for tidligt. Men den var positiv.

Senere blev jeg MEGA træt, men det var først ca 5/6+. Derudover ligament-smerter, der føltes som et lyn af smerte ned gennem underlivet og i lysken.

Anmeld

22. januar 2010

baby2010

Sulten, ømme bryster, murren i underlivet, stik/jag/lyn i underlivet. Kvalme kom med fuld hammer i uge 6 og frem til uge 13 - non stop. Pyh 1. trimester var hård! Men 3. er næsten hårdere  Godt der kun er 1,5 måned til det er ovre 

Anmeld

26. januar 2010

NicosMor

Mange siger de led af kvalme og ømme bryster men sådan havde jeg det faktisk ikke, jeg opdagede det ved min mand sagde til mig at der var noget helt galt - det skal lige siges at jeg har været gravid tidligere, hvor vi desværre mistede barnet men dengang kløede mine ben ustandseligt og de begyndte at gøre det igen! Der sagde min mand jeg skulle tage en test som også viste positiv og da jeg kom til lægen fik jeg det bekræftet - jeg nåede kun at gå ind i uge 14 da jeg fik voldsom halsbrænd, som faktisk først stoppede da jeg havde født.

Anmeld

26. januar 2010

Liljesilas

Jeg begyndte meget hurtig at spise meget mere... Kort tid efter blev jeg SÅÅ træt, at jeg faktisk sov dagen lang, og ikke gad se nogle i ca. 3 måneder! Ellers blev mine bryster også meget ømme.

Anmeld

26. januar 2010

Lullaby

AV BABSER!!!!

Anmeld

26. januar 2010

9510

Jeg begyndte at gå og bøvse hele tiden, og tænkte at det var noget underligt noget..... MEN så kom kvalmen, og den varede næsten hele graviditeten,,,

Anmeld

26. januar 2010

Bare mig..

har stemt 4+.

Jeg opdagede det kun pga brystspændinger, og udebleven mens (hvilket jeg egentlig ikke havde tænkt på før jeg stod med en positiv test) - "Gud nej, jeg har da heller ikke fået mens. da jeg skulle." totalt komisk (måske man skulle have været der )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.