Afstemning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik i symptomer på grviditet?? Kom gerne kommentare med hvilke symptomer..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.595 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Hej piger.
Er nysgerrig og utålmodig for det snart er min tur, men har lige et spørgsmål..

Hvornår fik i symptomer for graviditet og hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Mum33

Var 100% fri for gener indtil 1 mdr før fødsel (hvis vi ser bort fra tudeturer)

Anmeld

19. januar 2010

LinLin

Brystspændinger og træthed!

Alle tre gange fra omkring tidspunktet hvor jeg (kunne) forvente(de) (forståes???) mens...

Anmeld

19. januar 2010

Winnie

Jeg har hver gang haft symtomer meget tidligt, desværre. Nemlig kvalme, men også bryst spændinger, humør svingninger, og en ekstrem følsom mave, (altså intet måtte støde ind i maven, for så gjorde det ondt). Hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

Anmeld

19. januar 2010

mafalck

Jeg havde absolut ingen symtomer på at jeg var blevet gravid... Men jeg havde mavefornemmelse af at jeg var blevet gravid... og da min menstration udeblev, tænkte jeg, den kommer - det gjorde den bare ikke og da jeg var gået 14dage over mens dato, måtte jeg jo tage en test - som var positiv.. tog en mere dagen efter for at være sikker - ingen streger.. Panik! Ringede til lægen og fik en tid.. Positiv..

Under min graviditet har jeg ikke kastet op, men blot været lidt svimmel, utilpas og træt

Anmeld

19. januar 2010

Michael healer

hmm , denne afstemning har jeg ret svært ved at svare på, så jeg tror jeg springer over denne gang hi hi

Michael

Anmeld

19. januar 2010

JustAnotherName

Jeg stemmer også blankt....

Ærligt talt, så kan jeg ikke huske PRÆCIS HVORNÅR jeg mærkede symptomer, hvor det helt sikkert skyldes graviditet.

Men jeg fik da kvalme!! ....men først EFTER jeg vidste jeg var gravid.
Jeg kan som sagt ikke huske præcis hvornår...

Men første gang jeg blev gravid (endte desværre med en uønsket abort), havde jeg en enorm tissetrang, hvilket gjorde mig lidt mistænksom...

Alle gange har jeg kunnet teste positiv på den første dag hvor mens SKULLE have været kommet. Min menses var også MEGET præcis ....næsten så klokken kunne sættes efter den. Så når den udeblev, så var jeg ret sikker! ...og med rette

Anmeld

19. januar 2010

lillemunk

Var såååååååå træt.

Anmeld

19. januar 2010

bette

første gang havde jeg meeeeega kvalme i uge 8
og her 2. gang er jeg i uge 5 og har meget ømme brystvorter og lidt ligament smerter.. og eller bare TRÆT TRÆT TRÆT TRÆT

Anmeld

19. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

I.E.K. skriver:

Var 100% fri for gener indtil 1 mdr før fødsel (hvis vi ser bort fra tudeturer)

så du fandt kun ud af du var gravid pga test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.