jeg gør det vist ikke særlig godt for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Milka

Jules skriver:

Puh ha...Ikke for at tage livet af dig Camilla... Men her hjemme har jeg en dreng der er på samme måde... Oven i det gør han så bare alle de ting han ikke må OGSÅ! Som at kravle op på borde,sofaer osv... Alle de farlige steder ....Og griner af mig når jeg siger nej ... Hold op hvor føler man sig magtes løs... Min tålmodighed og udholdenhed bliver godt nok sat på en prøve

luca ligner en der også snart begynder at kravle op på ting ... det nyeste er at stikke hånden ned i toiletvandet og bagefter smage på sine våde fingre 

pigerne har i øvrigt også lige opdaget at de har næsebor. ser meget yndefuldt ud når de begge sidder med en finger op i næsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Milka

Sabina & Simone skriver:

Melder mig lige under fanen med tigerspring... Simone er fuldstændig ligesom Bille... Hun er ved at kvavle bagud over hendes stol når skeen kommer... Skriger som en stukket gris når hun bliver puttet i vognen osv...

Så gør det det så heller ikke bedre at hun er blevet syg igen... Eller... Hun har slet ikke været rigtig rask siden hun blev syg den 22 december, så føler mig efterhånden som en zombie... Har idag endelig fået lægen til at fatte at han skulle tjekke hende (han har indtil nu sagt at så længe hun ikke havde feber så kunne han ikke gøre noget) og sørme så om ikke hun var rød i hendes ene øre, så nu har vi fået noget medicin til hende, så krydser fingre for at vi snart får en rolig nat.

Tror altså ikke du kan gøre det bedre end du gør, for jeg sender stadig respekt i din retning...

åh nej, god bedring  synes man hører så meget om de der laaange sygdomsperioder, det har vi heldigvis ikke prøvet endnu. håber medicinen hjælper!

Anmeld

19. januar 2010

Jules

Milka skriver:

luca ligner en der også snart begynder at kravle op på ting ... det nyeste er at stikke hånden ned i toiletvandet og bagefter smage på sine våde fingre 

pigerne har i øvrigt også lige opdaget at de har næsebor. ser meget yndefuldt ud når de begge sidder med en finger op i næsen

Hihi... Det har Viktor os gjort en del i.... altså wcet...Bvadr.... Hehe.

Han er blevet meget betaget af sine brystvorter.... Hver gang han får trøjen af trykker han på dem og sige se se se....

Anmeld

19. januar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

Dronningen sidder også med fingeren op i snablen.... Men det er endnu bedre, i et uopmærksomt øjeblik, at stikke 2 fingre op i min næse  

Anmeld

19. januar 2010

Milka

jep, her har jeg også konstant små beskidte toiletfingre i min næse, min mund og mine ører 

Anmeld

19. januar 2010

anna-jonas

Nøj, hvor er jeg lettet............for det er selvfølgelig det, der er galt herhjemme også. Ida er sgu' helt umulig..............vræler op når der skal spises, soves, leges og nusses. Kan næsten ikke gøre hende tilpas, men troede bare at der var en tand på vej............men måske er TIGEREN på besøg.

Ellers lækker detalje med toilettet...............mums. Anna brugte sin tandbørste som toiletbørste i går..........det var ikke så hygiejnisk.

Anmeld

20. januar 2010

lion

Uh ja den "søde" tiger. Jeg håber den snart går væk igen og du får din søde bille tilbage.

Cassandra er endelig holdt op med at putte ting i wc'et. Nu er det bare fingre op i mors næse. nej tak...

Cassandra griner i sær sin far op i hovedet når han siger nej til hende, så føler man sig bare magteløs. de små rødder

Anmeld

20. januar 2010

Barbamama

uha.... Det er ikke godt for mødre der ikke er nået dertil endnu at læse sådan et indlæg.... Ej det lyder ikke sjovt Camilla.... Jeg håber dine artige piger snart bliver sig selv igen... Hi Hi Ellers må du sende dem til aflastning i Årslev  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.