jeg gør det vist ikke særlig godt for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Milka

suk, der er bare ikke noget der er særlig sjovt lige nu.

jeg har en kontrovers med lilja, tror jeg. hun er mega hys for tiden og jeg ville sådan ønske at jeg kunne forklare hende at det ikke nytter noget at pive for at få sin vilje! hun har en eller anden nyfunden stædighed og græder bare hele tiden: hvis jeg sætter hende ned, lægger hende ned, skifter hendes ble, tilbyder hende mad, vand eller sut, ja, det er jo lige før hun hyler op bare jeg kigger på hende. hun er også begyndt at græde midt om natten og jeg aner ikke hvorfor.

luca bliver urolig, holder sig for ørerne og begynder at hyle med. så bliver jeg stresset og så bliver de bare endnu mere sure. stemningen er bare så dårlig lige nu! og det sværeste er næsten at bille har en vildt skinger stemme som går dybt ind i hjernen på én og giver instant hovedpine. især når man kan høre at det ikke er rigtig gråd.

argh, føler mig bare totalt inkapabel og ussel lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jeg har en kontrovers med lilja, tror jeg. hun er mega hys for tiden og jeg ville sådan ønske at jeg kunne forklare hende at det ikke nytter noget at pive for at få sin vilje! hun har en eller anden nyfunden stædighed og græder bare hele tiden: hvis jeg sætter hende ned, lægger hende ned, skifter hendes ble, tilbyder hende mad, vand eller sut, ja, det er jo lige før hun hyler op bare jeg kigger på hende. hun er også begyndt at græde midt om natten og jeg aner ikke hvorfor.

luca bliver urolig, holder sig for ørerne og begynder at hyle med. så bliver jeg stresset og så bliver de bare endnu mere sure. stemningen er bare så dårlig lige nu! og det sværeste er næsten at bille har en vildt skinger stemme som går dybt ind i hjernen på én og giver instant hovedpine. især når man kan høre at det ikke er rigtig gråd.

TIGERSPRING!!!!!

Alle 3 bøtter er 46 uger, -og det er fuldstændig det samme herhjemme

Anmeld

19. januar 2010

Milka

åhgud, du har jo ret, har lige kigget i bogen. troede ikke det kom så hurtigt ovenpå det forrige spring, så det har jeg slet ikke tænkt på. det var da en lettelse, så er det ikke mig der er noget i vejen med!

Anmeld

19. januar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

åhgud, du har jo ret, har lige kigget i bogen. troede ikke det kom så hurtigt ovenpå det forrige spring, så det har jeg slet ikke tænkt på. det var da en lettelse, så er det ikke mig der er noget i vejen med!

Nej da søde Camilla, selvf. er der ikke noget galt med dig!!!!

Det er vores børn, der er noget galt med

Ja jeg synes også det er uselt at den tiger, bare lige forsvinder en MEGET kort periode, for at være tilbage. 

Anmeld

19. januar 2010

Skouboe

På den positive side er Bille en sand mester til at pibe og brokke sig og forvente at hendes mor står på pinde for hende...

Jeg var ved at vippe Freja ud af vinduet da hun var igennem det.

Husk alle forældres mantra: Det går over!

Du er altid velkommen heroppe, hvis der er noget vi kan gøre for at hjælpe dig - om ikke andet kan Freja distrahere Luca...

Vi kommer også gerne forbi i Vanløse - enten alle sammen eller Freja og jeg - eller bare mig, hvis du har brug for det..

Og tigerspring eller ej - du har et par vidunnderlige unger, og det bliver de altså ikke bare ud af det blå - det må betyde at du gør et eller andet rigtigt.

Op med humøret...

Anmeld

19. januar 2010

Jules

Puh ha...Ikke for at tage livet af dig Camilla... Men her hjemme har jeg en dreng der er på samme måde... Oven i det gør han så bare alle de ting han ikke må OGSÅ! Som at kravle op på borde,sofaer osv... Alle de farlige steder ....Og griner af mig når jeg siger nej ... Hold op hvor føler man sig magtes løs... Min tålmodighed og udholdenhed bliver godt nok sat på en prøve

Anmeld

19. januar 2010

Vinker

Milka skriver:

Altid rart at finde en form for forklaring på den drastiske ændring - Dumme tiger

Håber der snart kommer lidt mere ro på igen!

Anmeld

19. januar 2010

Milka

tak, i søde mennesker

her bliver jeg også grinet af hvis jeg siger NEJ! men det har altid kun været luca, fx hvis hun står og hamrer på tv'et som hun ynder at gøre (har lige rykket fjernsynet højere op i dag ). pludselig er det bille man skal sige nej til, og det er jo helt nyt! hvor blev den artige lille pige af? jeg skal lige vænne mig til det, tror jo at lilja er en sart lille blomst der ikke kan tåle en skid, og sådan forholder det sig jo slet ikke – hun er i virkeligheden en meget bestemt lille madamme der hugger sin søsters mad, rager alt legetøjet til sig selv og generelt mener at hun skal bestemme det hele!

Anmeld

19. januar 2010

Sabina & Simone

Milka skriver:

Melder mig lige under fanen med tigerspring... Simone er fuldstændig ligesom Bille... Hun er ved at kvavle bagud over hendes stol når skeen kommer... Skriger som en stukket gris når hun bliver puttet i vognen osv...

Så gør det det så heller ikke bedre at hun er blevet syg igen... Eller... Hun har slet ikke været rigtig rask siden hun blev syg den 22 december, så føler mig efterhånden som en zombie... Har idag endelig fået lægen til at fatte at han skulle tjekke hende (han har indtil nu sagt at så længe hun ikke havde feber så kunne han ikke gøre noget) og sørme så om ikke hun var rød i hendes ene øre, så nu har vi fået noget medicin til hende, så krydser fingre for at vi snart får en rolig nat.

Tror altså ikke du kan gøre det bedre end du gør, for jeg sender stadig respekt i din retning...

Anmeld

19. januar 2010

Milka

Skouboe skriver:

På den positive side er Bille en sand mester til at pibe og brokke sig og forvente at hendes mor står på pinde for hende...

Jeg var ved at vippe Freja ud af vinduet da hun var igennem det.

Husk alle forældres mantra: Det går over!

Du er altid velkommen heroppe, hvis der er noget vi kan gøre for at hjælpe dig - om ikke andet kan Freja distrahere Luca...

Vi kommer også gerne forbi i Vanløse - enten alle sammen eller Freja og jeg - eller bare mig, hvis du har brug for det..

Og tigerspring eller ej - du har et par vidunnderlige unger, og det bliver de altså ikke bare ud af det blå - det må betyde at du gør et eller andet rigtigt.

Op med humøret...

tak søde pernille!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.