Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TILLYKKE MED LILLE CLARA!!
Sikke et fint navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med din datter Hvor dejligt at få besked - man bliver bare så glad!!!!
Kh
Rosa
Risen skriver: okay nu er det vist tid til jeg siger det før i siger flere sjove ting om min lille babys kønsdele hahaha.. sjove bud! Men vi venter os en lille prinsesse som skal hedde Clara ! Synes også det var svært at se i starten, men det er altså en revne hehe..
okay nu er det vist tid til jeg siger det før i siger flere sjove ting om min lille babys kønsdele hahaha.. sjove bud! Men vi venter os en lille prinsesse som skal hedde Clara ! Synes også det var svært at se i starten, men det er altså en revne hehe..
KÆMPE TILLYKKE MED LILLE CLARA!
Og sikke da et fint navn!!
Tillykke med prinsessen
Er vild med navnet Clara - det stod også meget højt på vores liste herhjemme
Knus Caroline 34+4 med en Laura
Malene84 skriver: HAHAHAHA... Det kan jeg tale med på Jeg gætter på en pige... mine drenge havde en hel del "hængende" der hvor der ikke er noget på dit billede, og hvis du så venter dig en dreng - må jeg evigt undskylde til ham. hehe
HAHAHAHA... Det kan jeg tale med på
Jeg gætter på en pige... mine drenge havde en hel del "hængende" der hvor der ikke er noget på dit billede, og hvis du så venter dig en dreng - må jeg evigt undskylde til ham. hehe
Min kæreste sagde: babyen vender altså den her vej (og drejede billedet). Nej nej insisterede jeg, indtil lægen sagde "han har altså ret"
Tillykke søde! Hvor skønt
Så skal du rigtig ud at shoppe lyserødt
Hvor dejligt at få besked!
(selvom jeg ikke selv ville turde købe at i pigefarver!...)
tillykke med prinsesen
knus lene hvis datter også hedder Clara
Hejsa
Jeg har først lige set hele tråden men sidder og smiler for mig selv, for hvis man er lidt vågen har man svaret på kønnet på det 1 billede lige under billedet hvor der står at hun venter en pige grin.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128