Tap eller revne ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

bette

gætter på en dreng.. synes man kan se pungen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Malene84

Zette skriver:

Jeg er altså VILDT DÅRLIG til scanningsbilleder

Jeg sad med mit eget billede og troede babyen vendte den anden vej end den faktisk gjorde.

Jeg gætter på en pige, hvis det er imellem benene på det første billede.

HAHAHAHA... Det kan jeg tale med på

Jeg gætter på en pige... mine drenge havde en hel del "hængende" der hvor der ikke er noget på dit billede, og hvis du så venter dig en dreng - må jeg evigt undskylde til ham. hehe

Anmeld

19. januar 2010

Risen

okay nu er  det vist tid til jeg siger det før i siger flere sjove ting om min lille babys kønsdele hahaha.. sjove bud! Men vi venter os en lille prinsesse som skal hedde Clara ! Synes også det var svært at se i starten, men det er altså en revne hehe..

Anmeld

19. januar 2010

Lærke & Lucas

Jeg gætter på en dreng, synes nemlig ikke det ligner mit scannings billede da jeg ventede min datter

Anmeld

19. januar 2010

Risen

okay nu er  det vist tid til jeg siger det før i siger flere sjove ting om min lille babys kønsdele hahaha.. sjove bud! Men vi venter os en lille prinsesse som skal hedde Clara ! Synes også det var svært at se i starten, men det er altså en revne hehe..

Anmeld

19. januar 2010

MM1987

TILLYKKE med PIGEN!!

Har i været ude og shoppe pige tøj i dag så??

Hvornår får vi den fine mave at se igen??

KNUS

Anmeld

19. januar 2010

Risen

Mia Maia skriver:

TILLYKKE med PIGEN!!

Har i været ude og shoppe pige tøj i dag så??

Hvornår får vi den fine mave at se igen??

KNUS

Tak smukke ! Nej det har vi slet ikke haft tid til Men imorgen skal der shoppes .. Lover at tage billede idag og så smider jeg det ind i morgen

Anmeld

19. januar 2010

MM1987

Risen skriver:

Tak smukke ! Nej det har vi slet ikke haft tid til Men imorgen skal der shoppes .. Lover at tage billede idag og så smider jeg det ind i morgen

Det bliver skønt - du må lige lægge billeder ud af alt det skønne i finder til hende (synes det er lidt sjovt at se, nok fordi jeg drømmer lidt hi-hi)

Det vil jeg glæde mig til...

KNUS

Anmeld

19. januar 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Det bliver skønt - du må lige lægge billeder ud af alt det skønne i finder til hende (synes det er lidt sjovt at se, nok fordi jeg drømmer lidt hi-hi)

Det vil jeg glæde mig til...

KNUS

Jeg skal rigtig lege fotograf  i morgen kan jeg se på det hele hihi.. ej jo selvfølgelig skal nok smide billeder ind ..

Knusser

Anmeld

19. januar 2010

MM1987

Risen skriver:

Jeg skal rigtig lege fotograf  i morgen kan jeg se på det hele hihi.. ej jo selvfølgelig skal nok smide billeder ind ..

Knusser

Ja hi-hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.