Hvornår kan de begynde at sove med juniorpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Diana...

bondepigen skriver:

Jo det tror jeg. Men så vil jeg da se at få lagt betræk på puden i morgen... tak for det.

Ja prøv det  de elsker jo at ligge med den og nusse den  Jeg får ikke Lucas til at sove uden sin pude sin rotte bamse og sit hjørne på sin store dyne  bare en af tingene mangler så der ballade ha ha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Ja prøv det  de elsker jo at ligge med den og nusse den  Jeg får ikke Lucas til at sove uden sin pude sin rotte bamse og sit hjørne på sin store dyne  bare en af tingene mangler så der ballade ha ha.

Ja haha, DET kender jeg godt. Vores lille dame er skam osse begyndt at kræve et bestemt drikkeglas, ellers vil hun ikke have noget...  Puuuh, sikke en teenager vi får os til den tid..

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

bondepigen skriver:

Ja haha, DET kender jeg godt. Vores lille dame er skam osse begyndt at kræve et bestemt drikkeglas, ellers vil hun ikke have noget...  Puuuh, sikke en teenager vi får os til den tid..

Ha ha og så lige glas sikke tit det skal vaskes så griner 

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Ha ha og så lige glas sikke tit det skal vaskes så griner 

Ja, men hun skal nu ikke have lov at bestemme, så får vi jo en værre ballade med hende senere...

Anmeld

19. januar 2010

Christopher&Andreas

bondepigen skriver:

En babypude er helt flad. Der er mere fyld i en juniorpude.

oki så blev jeg også lidt klogere i dag hehe tak, tror vi har begge dele så..

Anmeld

19. januar 2010

Mimic

vores datter har stadig sin baby hovedpude... men hun bruger den ikke til at lægge hovedet på om natten, det er mere en kramme hyggeting, som helst bare skal være i sengen når hun skal sove... hun er nu 3½ år...

men når hun en sjælden gang sover inde ved os, vil hun helst bruge en af vores hovedpuder, som jo er temmelig høje i forhold til hendes størrelse

Linda

Anmeld

19. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 2 år og 3 mdr. og han sover stadigvæk ikke med pude, men jeg har tænkt over, hvornår at jeg skulle købe en til ham

Lina er 10 mdr. og hun sover ikke med pude, men har sovet med juniordyne siden hun var 7 mdr.

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

Tak for svar allesammen. Lyder ikke til, at det er så farligtat sove med junior puden i hendes alder, så vi prøver i aften, og ser om det kan hjælpe på hendes uro...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.