Hvornår kan de begynde at sove med juniorpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.100 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Bondepigen

Emma har aldrig sovet med hverken den ene eller anden slags pude, men måske skal hun til det??

Det er som om hun ikke rigtig kan finde ro...altså finde ud af, hvordan hun skal ligge, når hun skal sove.

Men er det for tidligt, at lade hende sove med junior pude? Hun er knap 16 mdr.

Jeg er jo bange for om hun kan finde ud af at ligge ordenligt på den, så det ikke går hen og bliver farligt.

Har en niece på snart 3 år, der endnu ikke sover med pude...

Hvornår begyndte jeres at sove med juniorpude? Eller hvorfor gør de ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Becks

bondepigen skriver:

Emma har aldrig sovet med hverken den ene eller anden slags pude, men måske skal hun til det??

Det er som om hun ikke rigtig kan finde ro...altså finde ud af, hvordan hun skal ligge, når hun skal sove.

Men er det for tidligt, at lade hende sove med junior pude? Hun er knap 16 mdr.

Jeg er jo bange for om hun kan finde ud af at ligge ordenligt på den, så det ikke går hen og bliver farligt.

Har en niece på snart 3 år, der endnu ikke sover med pude...

Hvornår begyndte jeres at sove med juniorpude? Eller hvorfor gør de ikke?

Min gudsøn er 22 mdr, han begyndte at sove med juniordyne og juniorpude for 2 mdr siden ca. Min veninde opdagede, at han heller ikke rigtig kunne finde ro, og så foldede han babypuden så den blev tykkere, samtidig havde han aldrig dyne på, så hun tog chancen og købte et sæt.. Da han lå med puden første gang, fandt han ro med det samme og sov som en drøm

Anmeld

18. januar 2010

Christopher&Andreas

??? babypude og juniorpude er det ikke det samme?? vores christopher har sovet med den samme pude siden 6mdr han er 2.5år nu vidste ikke man kunne få en junior pude betræk til juniordynen passer til babypuden

Anmeld

18. januar 2010

Lise

Min søn begyndte at sove med pude efter bedste havde købt en til ham til hans seng hjemme hos dem.... Selvom det var lidt imod hvad jeg syntes, så fik han også en herhjemme, og han er bare så glad for den. Han var vel halvandet eller knap to år - kan ikke helt huske det.

Anmeld

18. januar 2010

Diana...

Lucas er 11 måneder og sover både med junior dyne og en pude der hørte til den dyne jeg vidste ikke der var babypude og junior pude jeg kan altså ikke se forskellen på dem  Og babybetræk og juniorbetræk passer begge til puden. Nåå men puden fik han for et par måneder siden fordi han brugte sin bamse som pude. Og dynen fik han for 1 måned siden fordi han smed den anden af og så vågnet han jo fordi han ikke havet dyne på. 

Han sove meget bedre nu med hovedpuden og han ligger fint på den. 

Jeg mener at have hørt at de gør tegn til når de er klar til at bruge pude og så skulle det bare komme naturligt at bruge den og det må man sige at det passet her. 

Knus

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

gitte&christopher skriver:

??? babypude og juniorpude er det ikke det samme?? vores christopher har sovet med den samme pude siden 6mdr han er 2.5år nu vidste ikke man kunne få en junior pude betræk til juniordynen passer til babypuden

En babypude er helt flad. Der er mere fyld i en juniorpude.

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Lucas er 11 måneder og sover både med junior dyne og en pude der hørte til den dyne jeg vidste ikke der var babypude og junior pude jeg kan altså ikke se forskellen på dem  Og babybetræk og juniorbetræk passer begge til puden. Nåå men puden fik han for et par måneder siden fordi han brugte sin bamse som pude. Og dynen fik han for 1 måned siden fordi han smed den anden af og så vågnet han jo fordi han ikke havet dyne på. 

Han sove meget bedre nu med hovedpuden og han ligger fint på den. 

Jeg mener at have hørt at de gør tegn til når de er klar til at bruge pude og så skulle det bare komme naturligt at bruge den og det må man sige at det passet her. 

Knus

babypude er helt flad, juniorpude er der mere fyld i som en alm. pude...hvilken bruger din søn så?

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

bondepigen skriver:

babypude er helt flad, juniorpude er der mere fyld i som en alm. pude...hvilken bruger din søn så?

Der er fyld i hans den er ca 3 cm tyk så jeg vil tro det er en junior den er os købt som et sæt med en junior dyne så mon ikke det er sådan en?

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Der er fyld i hans den er ca 3 cm tyk så jeg vil tro det er en junior den er os købt som et sæt med en junior dyne så mon ikke det er sådan en?

Jo det tror jeg. Men så vil jeg da se at få lagt betræk på puden i morgen... tak for det.

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

Tak for alle svarene. Rart lige at høre, hvad I andre gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.