Hvordan skal jeg dog klare det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Dictes mor

TbCp skriver:

Når Liva skal til at gå i byen.....

Ja jeg ved godt der er længe til.

Men her i sidste uge fik jeg at vide at min 15-årige lillebror skulle til halbal om fredagen. Det var første gang han skulle afsted.
Jeg havde simpelthen ondt i maven hele ugen over det og tænkte på ham konstant. jamen altså min lille lillebror, hvad nu hvis nogle ville give ham bank (ikke at han ikke kan forsvare sig selv, han er to snipper fra det sorte bælte i taekwondo), hvad nu hvis han blev rodet ud i noget dumt osv osv.
Og jeg var rigtig storesøster-agtig og sagde "drik nu ikke for meget", "husk nu ikke at rod dig ud i snavs", "nu er du 15 og kan blive dømt" og bla bla bla.

Og så er det bare jeg tænker.... det er jo "BARE" min lillebror, hvad søren skal jeg gøre når Liva når dertil? Jeg kommer til at luske efter hende når hun går i byen, er bange for jeg bliver den der sindsygt irriterende mor!!!

Godt at der er MINDST 20 år til .... hvis jeg skal bestemme 

Det har jeg også tænkt på, og min ligger stadig i maven. Det er mest, når jeg har set programmer som station 2 patrulje, og så ser nogle af de ting, der foregår i byen. Men der kommer sikker rigeligt med andre bekymringer inden den tid kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

JustAnotherName

Jeg er i fuld gang med at se min præmie "De unge mødre" på DVD 
Der er der 15-årige piger som venter barn 
Ahmen så ser man lige mig gå i selsving ved tanken om at skulle være mormor om 12-13 år ......nååååh manner, hvor jeg bare IKKE vil ønske at det skulle ske!!!

Jeg må gøre ALT i min magt for at få nogle gode piger ud af dem, og lære dem lidt fornuftig sans .....og så ellers bare krydse fingre for resten!

Jeg VED at jeg får knuder i maven og kvalme og uro i både sind og krop, når mine piger en dag kommer i lårkort og mavebluse og vil i byen. Men faktisk, så tror jeg næsten at farmand vil få det ENDNU værrere end jeg ....ihvertfald når der engang kommer drenge ind i billedet.

Ja - godt der er mindst 20 år til endnu ....hø hø   

Anmeld

19. januar 2010

Vinker

Sssscccchhh Tina.... Nu havde jeg liiiige lagt det bag mig. Tro mig dét tænker jeg også meget over. Specielt hver gang man hører om et eller andet der er sket af grimme ting. Synes virkelig der sker meget her i lille Danmark. Jeg blir så skræmt hver gang og tænker at hvad er det for en verden vi sætter vores børn i

Kan vi ikke rejse et eller andet fjernt sted hen hvor der ikke sker alle de farlige ting ???

Hilsen en anden hønemor

Anmeld

19. januar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Sssscccchhh Tina.... Nu havde jeg liiiige lagt det bag mig. Tro mig dét tænker jeg også meget over. Specielt hver gang man hører om et eller andet der er sket af grimme ting. Synes virkelig der sker meget her i lille Danmark. Jeg blir så skræmt hver gang og tænker at hvad er det for en verden vi sætter vores børn i

Kan vi ikke rejse et eller andet fjernt sted hen hvor der ikke sker alle de farlige ting ???

Hilsen en anden hønemor

En øde ø, kun for NS'ere og deres familier... og så alligevel, den bliver ski nok bare oversvømmet...

Anmeld

19. januar 2010

Vinker

bondepigen skriver:

En øde ø, kun for NS'ere og deres familier... og så alligevel, den bliver ski nok bare oversvømmet...

Ville helt sikkert være en skøn forsamling  men ak ja, over svømmet eller invaderet

Anmeld

19. januar 2010

TbCp

Ellers må vi sørger for at vores unger ikke går i byen samme weekend og så må "the pussygang" igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.