Hvordan skal jeg dog klare det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

TbCp

Når Liva skal til at gå i byen.....

Ja jeg ved godt der er længe til.

Men her i sidste uge fik jeg at vide at min 15-årige lillebror skulle til halbal om fredagen. Det var første gang han skulle afsted.
Jeg havde simpelthen ondt i maven hele ugen over det og tænkte på ham konstant. jamen altså min lille lillebror, hvad nu hvis nogle ville give ham bank (ikke at han ikke kan forsvare sig selv, han er to snipper fra det sorte bælte i taekwondo), hvad nu hvis han blev rodet ud i noget dumt osv osv.
Og jeg var rigtig storesøster-agtig og sagde "drik nu ikke for meget", "husk nu ikke at rod dig ud i snavs", "nu er du 15 og kan blive dømt" og bla bla bla.

Og så er det bare jeg tænker.... det er jo "BARE" min lillebror, hvad søren skal jeg gøre når Liva når dertil? Jeg kommer til at luske efter hende når hun går i byen, er bange for jeg bliver den der sindsygt irriterende mor!!!

Godt at der er MINDST 20 år til .... hvis jeg skal bestemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Klitgaard

Uha det er forfærdeligt at tænke på min ældste pige er ti år så der er ikke så forfærdeligt mange år til føj hvor er det bare ikke sjovt

Anmeld

18. januar 2010

anna-jonas

Shhhhhhh, Tina. Sådan noget skal man ikke minde en hønemor om...........Jonas bli'r jo 14 i næste måned..........Uffff!!!

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Shhhhhhh, Tina. Sådan noget skal man ikke minde en hønemor om...........Jonas bli'r jo 14 i næste måned..........Uffff!!!

Uhhh nej nej nej  

og det går så op for mig at vores børn faktisk BLIVER ældre 

Anmeld

18. januar 2010

Bondepigen

Ove og jeg har osse givet hinanden hånd på at vi sniger os efter Emma i bil overalt hvor hun er, når hun kommer i den alder.

Jeg kan slet ikke klare tanken, så jeg er faktisk hoppet frem til der, hvor hun gør mig til en glad  bedstemor... 

Anmeld

18. januar 2010

oo

hahahaha!!! jeg kom til at sige noget om at "når Carla får en kæreste og skal til at have sex" for noget tid siden og først snakkede min søster helt rationelt med og var enig i de ting jeg sagde og så blev hun bare langsomt fuldstændig grøn i hovedet og sagde, at det kunne hun altså overhovedet ikke klare at snakke om lige nu

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Jamen altså sådan har jeg det også med min lillebror. Når Carsten ind imellem nævner noget med at min bror har sex eller lign. jeg kan slet ikke have det i mit hovedet
Jeg var jo også 16 år da han blev født så har altid følt et ekstremt beskytter instinkt overfor ham

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Ove og jeg har osse givet hinanden hånd på at vi sniger os efter Emma i bil overalt hvor hun er, når hun kommer i den alder.

Jeg kan slet ikke klare tanken, så jeg er faktisk hoppet frem til der, hvor hun gør mig til en glad  bedstemor... 

Og Carsten anskaffer sig et jagtgevær og sidder og venter på altanen når hun kommer hjem fra date

Anmeld

18. januar 2010

Bondepigen

Nå ja, sådan en må vi osse hellere få fat i....

Anmeld

19. januar 2010

lion

Der er jeg ikk noget til endnu, men det er fordi jeg ikk VIL tænke på det, jeg tror ikk jeg ville kunne klare det.

Jacob siger hun må date når hun er 30 og at han køber et jagtgevær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.