Hvornår kaldte i jer kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Lone Jakobsen

CarinaSD skriver:

Samme dag vi mødte hinanden kaldte vi os kærester .. for jeg ville sq ikk slippe ham igen  Han mødte min mor samme dag vi blev kærester

he he...jeg mødte også min (nuværende mands) far på anden date...men det var bestemt et uheld og det fik min mand til at blive helt rundt på gulvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Anonym trådstarter

Mange tak for svar... Kan se af de fleste af jer er det gået meget hurtigt...

Nu et nok dumt spærgsmål...har ikke haft en kæreste siden teen årene, og der spurgte man jo hinanden om man ville være kærester... Nu vi så voksne mennesker..spørg man stadig eller hvordan foregår alt det?????

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Mange tak for svar... Kan se af de fleste af jer er det gået meget hurtigt...

Nu et nok dumt spærgsmål...har ikke haft en kæreste siden teen årene, og der spurgte man jo hinanden om man ville være kærester... Nu vi så voksne mennesker..spørg man stadig eller hvordan foregår alt det?????

Jeg ville da bare lige høre ham om I skal se andre eller om det bare skal være jer to og uden I dater andre...

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså vi var jo VENNER Inden vi blev kærester... og inden vi knaldede.. hehe.

Og vi var begge lige blevet singler og havde aftalt at vi skulle være singler lææææææænge... Så det nåede så at blive 5 uger, før vi endte med at være kærester i stedet for kun at knalde og være sovedyr

Anmeld

19. januar 2010

DK

Vi havde vores første date en fredag. Så sås vi kort søndag, og så mandag var vi på vores anden date. Der spurgte Mikkel mig om jeg ville være hans kæreste, og det ville jeg jo gerne. Så vi var kærester fra da af.

Anmeld

19. januar 2010

Honningblomst

For hurtigt...giv det tid og se hvad der sker....definitionen er vel ikke så vigtig når bare det kører i den retning det skal.. held og lykke med kærligheden.

Knus..

Anmeld

19. januar 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hejsa de damer...

Er lige lidt nysgerrig...

Hvor længe så i jeres partner før i blev kærester?? Og hvornår fortalte i det til famile??

Hilsen en ny forelsker der meget håber det bliver til en kæreste

Vi kaldte os kærester efter at vi havde skrevet/ringet sammen i lidt over 2 mdr og havde mødt hinanden tre gange.... Og to måneder efter det, er vores lille søn blevet til..

Familien fik det at vide tæt på den dag vi kaldte os kærester

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi møstes jo på en ferie i Amsterdam, og eftersom vi boede i hvert vores land foregik den første måneds kontakt over skype og msn. Jeg var lige kommet ud af et rigtig skodforhold så jeg havde en masse bagage jeg skulle af med før jeg var klar til at vi skulle kalde os kærester, så der gik nok ca. 2 mdr. hvor jeg hang i håndbremsen før han insisterede på at NU var vi fandme kærester og han ville ikke dele mig med andre Betingelsen var jo så at vi begge to måtte være enormt rummelige overfor hinanden indtil vores gamle sår var rigtigt lægt. I dag er jeg dybt taknemlig over at han gav mig den tid og tålmodighed jeg behøvede.

Mærk efter hvor I er, og tag den derfra - man kan sagtens være intime og tætte ude at kalde det kærester hvis betegelsen føles for fromel i starten

Rosa

Anmeld

19. januar 2010

luckas-mor

et par dage efter vi var blevet kærester vi mødte hinanden om fredagen i byen (eller vi havde set hinanden før) , han var min bedstevenindes bedste ven, det blev til et kys eller måske mange, han kom hjem til mig om søndagen, da han sku køre igen var min mor kommet hjem så der så hun og min søster ham
ret flovt for min mor spurgte mig lige da han var kørt :
''er det en ven eller en kæreste''
så måtte jeg jo pinligt nok lige sms'e ham og spørge, og det mente han da vi var
(det mente jeg oss selv men sku være sikker på han mente det samme)
og her sidder vi 1½år efter og har boet sammn et år og ska ha en lille dreng om ca 14dg/3ugers tid

en meget lykkelig natascha

Anmeld

19. januar 2010

JustAnotherName

Vi var sammen eén gang
....så tog jeg med hjem til ham og blev dér i 4 dage. Derefter var vi kærester!

Min mor hørte hurtigt om ham, sådan i løse sætninger.
Hun vidste altså godt at jeg så én, osv...
Men hun mødte ham først, da vi efter cirka 2 måneder, besluttede os for at flytte sammen i noget lejet, da vi boede i henholdvis Århus og Randers, og blev for trætte af afstanden og begrænsningen i at kunne ses, som vi ville.....

Efter 10 måneder købte vi hus sammen.
På vores 1-års dag blev vi forlovede.
Efter 2½ år sammen blev vi forældre første gang.
Efter 4 år sammen blev vi forældre for anden gang.
Og til foråret skal vi giftes på vores 5-års dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.