Hvornår kaldte i jer kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.305 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Anonym trådstarter

Hejsa de damer...

Er lige lidt nysgerrig...

Hvor længe så i jeres partner før i blev kærester?? Og hvornår fortalte i det til famile??

Hilsen en ny forelsker der meget håber det bliver til en kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Hejsa de damer...

Hvor længe så i jeres partner før i blev kærester?? Og hvornår fortalte i det til famile??

Ca. 14 dage tror jeg.. Det er sgu ved at være nogle år siden, så jeg husker det ikke heeeelt præcist

Jeg håber du får det, som du ønsker det

Anmeld

18. januar 2010

oo

æhm...dagen efter jeg havde trukket ham med hjem fra louise's (morgenværtshus på nørrebro) var vi kærester og ææææh...tre dage senere fortalte jeg det til min mor + søskende og en uge efter fortalte jeg det til hele familien ved en stor fødselsdag

6 måneder senere var vi gift

Anmeld

18. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

æhm...dagen efter jeg havde trukket ham med hjem fra louise's (morgenværtshus på nørrebro) var vi kærester og ææææh...tre dage senere fortalte jeg det til min mor + søskende og en uge efter fortalte jeg det til hele familien ved en stor fødselsdag

6 måneder senere var vi gift

Hi hi. Det lyder bare dejligt og meget romantisk... Hovedkulds forelskede....

Jeg tror der gik to uger før vi kaldte os det.... Jeg sagde til ham: Er vi egentlig kærester eller hvad? Og så sagde han med et stort smil: Jaaa er vi ikk' det? JO!!!!

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hejsa de damer...

øøh efter 3 mdrs. chat og 1 date IRL

Anmeld

18. januar 2010

oo

michella80 skriver:

Hi hi. Det lyder bare dejligt og meget romantisk... Hovedkulds forelskede....

Jeg tror der gik to uger før vi kaldte os det.... Jeg sagde til ham: Er vi egentlig kærester eller hvad? Og så sagde han med et stort smil: Jaaa er vi ikk' det? JO!!!!

ja men det var også helt vildt! jeg kan huske jeg blev forelsket i ham nytårsaften 2005/2006 (som vist var en lørdag) og så var planen at jeg skulle score ham ugen efter om lørdagen og om torsdagen var jeg i byen med en veninde som kendte Søren og en veninde som ikke kendte ham og den veninde der ikke kendte ham sagde "jamen hvad er det med ham? du taler ikke om andet!" og så svarede jeg "jeg ved det ikke, men det er bare HAM!"...og det var det og er det heldigvis stadigvæk

Anmeld

18. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ja men det var også helt vildt! jeg kan huske jeg blev forelsket i ham nytårsaften 2005/2006 (som vist var en lørdag) og så var planen at jeg skulle score ham ugen efter om lørdagen og om torsdagen var jeg i byen med en veninde som kendte Søren og en veninde som ikke kendte ham og den veninde der ikke kendte ham sagde "jamen hvad er det med ham? du taler ikke om andet!" og så svarede jeg "jeg ved det ikke, men det er bare HAM!"...og det var det og er det heldigvis stadigvæk

åååårh det var sødt.... Det er dejligt når det er sådan....

Anmeld

18. januar 2010

Lone Jakobsen

efter første date men havde så også brugt mange mange timer i tlf med ham inden.

Anmeld

18. januar 2010

SarahAa

Jeg så ham omkring 10 gange tror jeg, og derefter kaldte vi os kærester

Mødte faktisk hans forældre før vi kaldte os for kærester

Anmeld

18. januar 2010

CarinaSB

Samme dag vi mødte hinanden kaldte vi os kærester .. for jeg ville sq ikk slippe ham igen  Han mødte min mor samme dag vi blev kærester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.