Hej piger 
Tjah . som overskriften lyder .. Jeg ved ikke om jeg kan få mig selv til at blive mor alligevel.
Min mor og Jeg har igennem nogen år været lidt på kværs af hinanden.. Det har dog været slemt de sidste par måneder. Hun ved godt om min kærestes og mit ''projekt baby'' ..
Idag skulle hendes underbo sættes igang med kejsersnit, og hun havde købt en lille gave til babyen. Hun havde købt en lyserød sparkedragt og lavet en fin æske som sparkedragten lå i, dertil havde hun lavet et rigtig sødt kort og skrevet en besked i. Hun havde virkelig været kreativ og glædede sig så meget til at se den lille nyfødte pige.
Jeg er så ked af det . Jeg har konstant en klump i halsen, og jeg mener ikke at jeg er klar til at blive mor, når min egen mor ikke vil støtte mig i, det jeg gerne vil.
Jeg har lige snakket med min kæreste om det , og han sad næsten og forsvarrede min mor. Og det udløste sig til en kæmpe diskution .
-Han har så taget bilen nu og er skredet ......
Jeg er helt fortabt og tvivler virkelig på om det skal være nu jeg skal prøve på at blive gravid . Den eneste der holder mig tilbage er min mor..
Tak fordi i gad at tage jer tid til at læse mit ynk .. 
Knus og kram fra Søs
Anmeld