Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusind tak for de gode råd piger - jeg har skrevet til hende t vi slår til hvis hun kan sy et ekstra rum til bærepladen.
Håber hun siger ja, er nemlig meget tilfred med det stof vi har valgt. Ellers må vi nøjes med af de keeeedelige man kan købe i Bilka
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har altid syntes at voksiposen var lidt voldsom. Idun var et varmbarn og ville simpelthen have KOGT i sådan en... Hun er det stadig. Hun sover helst uden dyne osv...
Så de er ikke ALTID et hit
Jeg er meget glad for den, jeg synes at posen og liften vejer en ton og mine skulderen er allerede belastet nok... Jeg bruger kun vokse pose, for den er lettere end liften og mindre "klodset" for min smag. Men det er self meget personlig og man skal først prøve. Jeg ville sige, at hun skulle sye ekstra rum til pladen og du eller din kæreste (som alligevel elsker de der praktiske opgaver) kunne finde en tyn plade og "polstre" den lidt med lidt skum eller uld til at gøre den blødere. Det er nemmere at sige "nej, jeg gider alligevel ikke at bruge pladen" end at sige "åh nej! det skulle jeg har gjord for det her fungere ikke" og så er for sent. Giver det mening?
Jeg vil sige, det er et must, når I skal bruge den, som I skal. Jeg har en bæreplade til min Voksi Aktiv og den ville jeg ikke være foruden, da jeg ikke har lift.
Lyder super med hjemmesyet pose. Hvad fyld bruger hun til posen?
Jeg tænker umiddelbart også at det er et must... skal de helt små ikke ligge flat? Det mener jeg at jeg har hørt og læst. - For det gør de altså ikke hvis man bærer rundt på dem i en pladeløs voksi. Så i min verden er det et must.
Held og lykke med den hjemmesyede, lyder rigtig spændende... Har du ikke et billede af den?
Laura
Nej det synes jeg overhoved ikke det er. Vi har ikke brugt pladen.
Vi har altså aldrig brugt den.... DE 2 meter vi bar ungen ud til barnevognen kunne sagtens gøres uden plade i..og efter ca 3 mdr skal man ikke habe den i mere.. Så lidt spild.
Men hvis i har tænkt jer at vade rundt med voksien ja så skal i have pladen, kender dog ingen der gør det:-)
Hm... Ja der kom lidt flere meninger på bordet... Jeg har nu skrevet til hende at hun meget gerne må sy et rum, så skal vi nok selv sørge for pladen.
Tusind tak for alle jeres svar piger!!! Dejligt at man kan benytte sig af andres erfaringer.
Diana... skriver: Nej det synes jeg overhoved ikke det er. Vi har ikke brugt pladen.
Hej Diana. Ser lige dit indlæg her.. Du har ikke tilfældigvis en plade til voksien du vil sælge? Hvis ikke du bruger din? Knus Eva
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128