Hjælp - er bæreplade i Voksien et must?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.987 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes ikke jeg lige kan finde det nogen steder, men er man nødt til at have bæreplade i sin voksipose?

Sagen er den at jeg har kontakt til en pige som selv syr køreposer efter ønske, men uden bæreplade i. Nu er jeg så i tvivl om vi skal droppe ideen og købe en med bæreplade eller om det  virkeligheden ikke betyder noget...

Hjælp mig med jeres erfaringer, piger!!

Kh

Rosa

26+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Ayasmor

nej det er absolut ikke et must.. jeg har før set mødre der har puttet voksien ned i liften..Ellers kunne du da evt. høre hende om hun kan sy "et ekstra rum" hvor pladen kan skubbes ind i.. (sådan et har min sleebee).. Og så selv købe en plade træ og skære det til.. ??

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

OK, den skulle nemlig være i stedet for en lift, da vi køber en kombivogn... Så hvis ikke den har en plade så skal man have den i en lift?

(Længe siden forresten - går det godt med jer to?)

Knus

Anmeld

18. januar 2010

LineD

Nej slet ikke et must, Liam brugte hans voksi i liften, til jeg synes han var "stor nok" til ikke at ligge i lift, og så satte jeg bære pladen i

Men skulle du fortryde, kan man jo købe bæreplader seperat

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

Jeg syntes den var god at have...men kan I ikke bare selv lave en...det er jo bare en plade med stofremme om som man holder i...

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Jeg syntes den var god at have...men kan I ikke bare selv lave en...det er jo bare en plade med stofremme om som man holder i...

Jo, det kunne vi selvfølgelig sagtens... Men jeg vil lige være sikker på at det overhovedet er strengt nødvendigt før jeg siger ja til at hun skal sy det ekstra rum i...

Det ville være fjollet hvis nu vi kan være ligeså glade for den uden plade - men jeg er lidt usikker på om man SKAL have plade i for barnets skyld... Af sikkerhedsgrunde eller andet..

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

Rosa skriver:

Jo, det kunne vi selvfølgelig sagtens... Men jeg vil lige være sikker på at det overhovedet er strengt nødvendigt før jeg siger ja til at hun skal sy det ekstra rum i...

Det ville være fjollet hvis nu vi kan være ligeså glade for den uden plade - men jeg er lidt usikker på om man SKAL have plade i for barnets skyld... Af sikkerhedsgrunde eller andet..

Hvis ikke du har lift, så er det jo svært at bære baby og skal du have lift, så er det altså umuligt at presse en voksi i, uden at barnet er meget mast og bliver meget varmt...

Knus..

Anmeld

18. januar 2010

Livsmor

Jeg syntes helt klart, at den er nemmest at bære med pladen.
Vi bor på 2. sal, og har barnevognen i kælderen, så jeg brugte stroppen på skulderen, så var det dejligt nemt.

Anmeld

18. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi havde ingen lift, men bæreplade i voksi'en.

Den gør det nemmere at bære barnet til og fra barnevogn/klapvogn

Anmeld

18. januar 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

OK, den skulle nemlig være i stedet for en lift, da vi køber en kombivogn... Så hvis ikke den har en plade så skal man have den i en lift?

(Længe siden forresten - går det godt med jer to?)

Knus

oki.. jamen så er pladen rigtig dejlig at have.. jeg brugte min rigtig meget.. så du kan jo bare få veninden til at sy ekstra rum.. så er det jo dejlig nemt bare lige at skære en plade til..

jo tak det går rigtig godt her.. følger også tille med på sidelinjen i din graviditet med lillemanden hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.