Hahaha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Honningblomst

Valle81 skriver:

Nej jeg mener det heller ikke så slemt:0)

Men synes godt at der til tider kan være en tendens til at det hele skal være så fint, vi skal have store huse, to biler, nye barnvogne og hvis barnevogne ikke er foret med Katvig sengetøj og børn der ligger i det nyeste tøj fra alle de fine mærker, så uha, så er der noge ti vejen:0)

Men det er jo ikke genrelt, der er jo også mange der har råd, som køber brugt, og folk som der ikke har råd der vil have nyt.

Jeg er personligt ligeglad med om barnevognene er ny eller brugt, bare man har den man er glad for. Jeg er to Silvercross brugte vogne som har koste mig 1800 kr tilsammen, jeg er overlykkelig for dem, fordi det er dem jeg ELSKER:0)

Og når det er den følelse man køber med, så er resten jo ligemeget, men tror også der er mange der køber ting for at være "med" og egentlig ikke fordi det erlige det de "ELSKER":0)

Men det kan også godt være at jeg er lidt forkert på den:0)

Du har helt ret,....synes også at mange mennesker virker som om at det ydre fylder alt for meget og er tillagt for stor værdi i deres liv...men måske er det vigtigt, måske har de bare ikke oplevet at komme derud hvor de må sande at der er andre ting der er vigtigere.

Jeg var også engang på den med at sætte hus i stand og ihh og åh alt var helt perfekt....men heldigvis oplevede jeg noget der gjorde at jeg føler jeg er tættere på det der er vigtigt nu end jeg nogensinde før har været...og tænk engang at det er som enlig mor til tre at jeg får den følelse...men skønt.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Valle81

Eva skriver:

Du har helt ret,....synes også at mange mennesker virker som om at det ydre fylder alt for meget og er tillagt for stor værdi i deres liv...men måske er det vigtigt, måske har de bare ikke oplevet at komme derud hvor de må sande at der er andre ting der er vigtigere.

Jeg var også engang på den med at sætte hus i stand og ihh og åh alt var helt perfekt....men heldigvis oplevede jeg noget der gjorde at jeg føler jeg er tættere på det der er vigtigt nu end jeg nogensinde før har været...og tænk engang at det er som enlig mor til tre at jeg får den følelse...men skønt.

Knus

Du har så meget ret.......

Det handler nemlig om at indse og virkelig mørke inders inde, hvad der er vigtigt og hvad der ikke er.

Fx da jeg var dagpleje mor, så oplevede vi jo at forældrene holdte ferie i fx uge 7, fordi at de skulle male huset indvendigt, og så kunne børnene jo lige belejligt blive passet. Jeg tænkte så, hmm, var det ikke med at nyde ferien sammen med børnenen og så måske male om aftenen eller sådan noget. Det er lige sat lidt på en spids, men hvor jeg tænker, betyder det ikke mere at være sammen med sine børn end at få malet huset??

Og så synes jeg at man skal huske at penge og materielle goder er super dejlige at være i besiddelse af, men det er ikke det der gør en lykkelig:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.