Eva skriver:
Ej, det mener du bare ikke...altså at man går mere op i det..ja, vi går op i det også, præcis som vi også i dag går mere op i hjem, bil, tøj, hvad vi spiser, hvordan vi ser ud,....og det er vel fordi vi har råd til det og at det er blevet vigtigt også. Men at mene det at vi går op i ydre ting gør det indre mindre vigtigt, det synes jeg altså ikke man kan sige.
Jeg gad da ikke rende rundt med en brugt barnevogn når jeg kunne købe en ny flot vogn, præcis som jeg ikke selv vil gå i brugt gammelt tøj...synes det er trist at der dømmes på at man kan og vil købe lækkert tøj til sine unger eller købe det man har lyst til. Og nej, jeg købte og køber ikke en masse dyrt, men jeg mener ikke dem der gør er mindre eller knap så engarerede som forældre end alle andre.
Knus Eva
Nej jeg mener det heller ikke så slemt:0)
Men synes godt at der til tider kan være en tendens til at det hele skal være så fint, vi skal have store huse, to biler, nye barnvogne og hvis barnevogne ikke er foret med Katvig sengetøj og børn der ligger i det nyeste tøj fra alle de fine mærker, så uha, så er der noge ti vejen:0)
Men det er jo ikke genrelt, der er jo også mange der har råd, som køber brugt, og folk som der ikke har råd der vil have nyt.
Jeg er personligt ligeglad med om barnevognene er ny eller brugt, bare man har den man er glad for. Jeg er to Silvercross brugte vogne som har koste mig 1800 kr tilsammen, jeg er overlykkelig for dem, fordi det er dem jeg ELSKER:0)
Og når det er den følelse man køber med, så er resten jo ligemeget, men tror også der er mange der køber ting for at være "med" og egentlig ikke fordi det erlige det de "ELSKER":0)
Men det kan også godt være at jeg er lidt forkert på den:0)