Alle jer der får kontanthjælp på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

hc=k

Jeg har været sygmeldt i mange år nu, men min sygdagpenge er jo så opbrugt. Jeg er rask nu og slal finde mig et job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Jeg har været sygmeldt i mange år nu, men min sygdagpenge er jo så opbrugt. Jeg er rask nu og slal finde mig et job.

Ok.... godt du har det god igen,..hvad vil du så ud og lave-....

Anmeld

17. januar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

Ok...troede du fik su.. så blev jeg klogere...

Hehe.. det gør jeg nu også.. men det var Limya der skrev det med kh og gik i skole ved graviditetsstart..  Jeg var bare så fræk at svare på det..

Anmeld

17. januar 2010

Unalisa

Eva skriver:

Ok...troede man fik barselsklip?

jeg er 17 så modtog ikke su.

Anmeld

17. januar 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har fået kontanthjælp under barsel... fordi jeg var sygemeldt med depression inden jeg blev gravid.

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Ok.... godt du har det god igen,..hvad vil du så ud og lave-....

Åh jamen jeg ved det ikke rigtig. Jeg har søgt læreplads 2 steder i butik fordi jeg har HG2, men jeg har også søgt som caterelev og det har jeg ikke nogen uddanelse inden for, men det lyder enorme spændende.

Anmeld

17. januar 2010

Unalisa

Ayasmor skriver:

Hehe.. det gør jeg nu også.. men det var Limya der skrev det med kh og gik i skole ved graviditetsstart..  Jeg var bare så fræk at svare på det..

det var ikke så frækt heheh

Anmeld

17. januar 2010

Ayasmor

Limya skriver:

det var ikke så frækt heheh

Det var da heldigt nok..

Anmeld

17. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Jamen hvem betalte så sygedagpenge...? hvis ikke det var en a-kasse og hvorfor var du ikke medlem af sådan en.,...det giver da noget mere end kh..

Det var kommunen hvorfor jeg fik sygedagpenge og dagpenge ved jeg faktisk ikk men det gjorde jeg.

Uhh ja hvorfor var jeg ikke medlem af sådan en  Fordi jeg var dum 

Jeg melde mig os først ind i fagforeningen dagen før jeg blev fyret så derfor kunne jeg heller ikke få hjælp der. 

Jeg vidste hvad jeg havet på sjælland og jeg vidste at de ikke ville fyre mig det var så stor en kæde at hvis den ene butik lukket jamen så ville de rygge mig til en af alle de andres det ville ikke af med mig og det vidste jeg så derfor synes jeg ikke lige jeg ville betale til det. Men så mødte jeg jo så Claus og flyttet her over og blev hurtigt gravid og ja så skete det jo så at jeg godt kunne have brugt a-kassen lige nu for så ville jeg ikke stå nu og være usikker på om vi overhoved kan få kontant hjælp. Men sådan er det jo bare jeg har bandet mig selv væk mange gange men det nytter jo bare ikke noget nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.