Alle jer der får kontanthjælp på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Honningblomst

Er lige nysgerrig...har I ikke haft arbejde inden i blev gravide og på den måde kunne modtage dagpenge eller?

Undrer mig egentlig bare over så mange modtager kh under barsel...

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Diana...

Jeg havet skam arbejde men var lige flyttet til jylland og var startet nyt arbejde og var så inde for prøve perioden da jeg blev gravid og så fyret de mig  Jeg kom så på sygedagpenge da jeg var syg under hele graviditeten og så dagpenge under barslen og søger så kontanthjælp nu da jeg desværre ikk har fundet arbejde endnu 

Anmeld

17. januar 2010

Diana...

DianaMoar skriver:

Jeg havet skam arbejde men var lige flyttet til jylland og var startet nyt arbejde og var så inde for prøve perioden da jeg blev gravid og så fyret de mig  Jeg kom så på sygedagpenge da jeg var syg under hele graviditeten og så dagpenge under barslen og søger så kontanthjælp nu da jeg desværre ikk har fundet arbejde endnu 

Hov undskyld glem dette indlæg hi hi jeg var jo på dagpenge og ikke kontant hjælp.

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Hov undskyld glem dette indlæg hi hi jeg var jo på dagpenge og ikke kontant hjælp.

Men de dagpenge, tager de så bare dem...ryger du ud af arbejdsløshedskassen eller? kender ikke lige systemet, derfor jeg spørger..

Anmeld

17. januar 2010

Unalisa

Eva skriver:

Er lige nysgerrig...har I ikke haft arbejde inden i blev gravide og på den måde kunne modtage dagpenge eller?

Undrer mig egentlig bare over så mange modtager kh under barsel...

Knus Eva

jeg gik i skole  da jeg blev gravid. nu er jeg på barsel og på kh...

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Limya skriver:

jeg gik i skole  da jeg blev gravid. nu er jeg på barsel og på kh...

Ok...troede man fik barselsklip?

Anmeld

17. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Men de dagpenge, tager de så bare dem...ryger du ud af arbejdsløshedskassen eller? kender ikke lige systemet, derfor jeg spørger..

Jeg ikke medlem af en a-kasse så jeg kan ikke ryge ud af den. Jeg ved ikke lige hvad du mener med det første. 

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Jeg ikke medlem af en a-kasse så jeg kan ikke ryge ud af den. Jeg ved ikke lige hvad du mener med det første. 

Jamen hvem betalte så sygedagpenge...? hvis ikke det var en a-kasse og hvorfor var du ikke medlem af sådan en.,...det giver da noget mere end kh..

Anmeld

17. januar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

Ok...troede man fik barselsklip?

Det er vist nok kun hvis uddannelsen er SU-berettiget..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Ayasmor skriver:

Det er vist nok kun hvis uddannelsen er SU-berettiget..

Ok...troede du fik su.. så blev jeg klogere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.