Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:PiaR skriver:Tak for svar Eva... Mikkel har selv mange forskellige lege han gerne vil de skal lege, men jeg savner lidt nyt...Vejret bliver så skønt, så måske er det for varmt for dem at lege.... Nu må vi se !!!Ved ikke med nødder og tørret frugt - Mikkel ville sgu se noget sjov ud i hovedet hvis jeg lavede slikposer af det *GG*Men god chokolade og katjes det er jo super lækkert og måske popcorn...I hvert fald tak for dit svar...:)KNUS PIA (H)Mine unger elsker det og savner ikke det der afskyelige slik, som jeg desværre fyldte i dem førhen...nå, men jeg har politikens legebog, der er rigtig mange gode lege i...du kan bare komme ind og låne den, hvis du alligevel er i nørre a.:)Knus...
PiaR skriver:Tak for svar Eva... Mikkel har selv mange forskellige lege han gerne vil de skal lege, men jeg savner lidt nyt...Vejret bliver så skønt, så måske er det for varmt for dem at lege.... Nu må vi se !!!Ved ikke med nødder og tørret frugt - Mikkel ville sgu se noget sjov ud i hovedet hvis jeg lavede slikposer af det *GG*Men god chokolade og katjes det er jo super lækkert og måske popcorn...I hvert fald tak for dit svar...:)KNUS PIA (H)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128