Læs den her tøser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

oo

ja...vi har en temmelig anal humor herhjemme, så det er altid lidt af en begivenhed når vi lufter ud i tarmen. både lyd og lugt skal sættes i kategori jeg tror ikke der er en eneste af vores venner der ikke også sætter pris på en rigtig godt krydret prut, så det er jo dejligt, at man kan slappe helt af i begge ender altid

faktisk er jeg så analt et menneske, at min niece fra hun var nyfødt til idag, hvor hun er 2, ALTID har skullet skide når hun var hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

ja...vi har en temmelig anal humor herhjemme, så det er altid lidt af en begivenhed når vi lufter ud i tarmen. både lyd og lugt skal sættes i kategori jeg tror ikke der er en eneste af vores venner der ikke også sætter pris på en rigtig godt krydret prut, så det er jo dejligt, at man kan slappe helt af i begge ender altid

faktisk er jeg så analt et menneske, at min niece fra hun var nyfødt til idag, hvor hun er 2, ALTID har skullet skide når hun var hos mig

Godt I bor langt ude i en skov.,...

Anmeld

17. januar 2010

oo

Eva skriver:

Godt I bor langt ude i en skov.,...

ja men det var nu det samme da vi boede i hjertet af nørrebro

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

ja men det var nu det samme da vi boede i hjertet af nørrebro

Men der er jo så meget anden forurening...

Anmeld

17. januar 2010

Enayia

haha ja herhjemme ligger vi nu heller ikke skjul på noget. jeg får sådan en mavepine af at holde på det

Det er helt naturligt her, dog vil jeg også sige hvis man sidder og spiser eller hvis der er gæster jeg ikke er helt tæt på, så smutter jeg ud på toilettet og "lufter" ud der hehe

Dog vil jeg sige det heller ikke er alle der bryder sig om det, da vi skulle hente min kærestes datter i børnehaven havde jeg simpelhen så meget luft i maven at jeg bare måtte ud med det mens vi stod udenfor, så det gjorde jeg så, og idet jeg gjorde det kom der tilfældigvis en dame gående forbi som vældig vrængede næse af mig  Men det kan jo smutte.

Som jeg siger, kan man holde på noget man ike har i hånden

God eftermiddag til alle =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.