Læs den her tøser ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Mca<3

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Jeg synes det er virkelig klamt at prutte i nærheden af andre...og det samme med at bøvse og pudsenæse...så hverken jeg eller min eventuelle partner gør det.

Knus Eva...som ikke har ondt i maven men bare bare går på toilettet og gør hvad gøres skal. Synes det er virkelig turn off at lugte til hvad der er i tarmen på andre..

Anmeld

17. januar 2010

Mca<3

Eva skriver:

Jeg synes det er virkelig klamt at prutte i nærheden af andre...og det samme med at bøvse og pudsenæse...så hverken jeg eller min eventuelle partner gør det.

Knus Eva...som ikke har ondt i maven men bare bare går på toilettet og gør hvad gøres skal. Synes det er virkelig turn off at lugte til hvad der er i tarmen på andre..

Præcis ,, kan heller ikke ha det ,, Det jeg mente om i kunne nikke genkendende til var at rende rundt med ømme larmende maver ,, :0)   Det er ikke nemt hvis man har et toilet der er lydt :0(

Anmeld

17. januar 2010

TbCp

Nææ det kender jeg slet ikke, her lugter det nemlig altid af rosenblad når jeg "lufter ud" 

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Mammi ,,, skriver:

Præcis ,, kan heller ikke ha det ,, Det jeg mente om i kunne nikke genkendende til var at rende rundt med ømme larmende maver ,, :0)   Det er ikke nemt hvis man har et toilet der er lydt :0(

Åh ja...ligge der arm i arm og maven rumbler og rumpen klemmes sammen...

Anmeld

17. januar 2010

Isabeau

Hallo! Det er sgu da naturligt, smutter der en lille vind, så fred vær med det. Jeg gør det godt nok ikke selv med vilje, men som sagt; smutter den, så smutter den :p Min mand og jeg har været sammen i 10 år - vi er sgu ovre det stadie, hvor det er pinligt. 

Ved godt, vi er i DK, men i Japan er det høfligt både og bøvse og prutte efter maden *hehe*

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Isabeau skriver:

Hallo! Det er sgu da naturligt, smutter der en lille vind, så fred vær med det. Jeg gør det godt nok ikke selv med vilje, men som sagt; smutter den, så smutter den :p Min mand og jeg har været sammen i 10 år - vi er sgu ovre det stadie, hvor det er pinligt. 

Ved godt, vi er i DK, men i Japan er det høfligt både og bøvse og prutte efter maden *hehe*

Fordi noget er naturligt er jo ikke det samme som at det er lækkert og noget andre synes er rart at udsættes for...jeg kendte min x i mange år men vi stod ikke og pruttede eller bøvsede over for hinanden...det er skisme da klamt...

Knus Eva,,,

Anmeld

17. januar 2010

Ranarupta

Hehe, jeg er normalt ret ligeglad. Gider bare ikke, at der gasses, når der laves mad eller når vi spiser (eller har sex).

Jeg har intet imod, at kæresten eller jeg fiser/bøvser når vi er hjemme. Men gider ikke de der forcerede prutter og bøvser. 
Men jeg er blevet modstander af gasseriet her på det sidste, da jeg lider meget af kvalme og har super graviditetslugtesans... 

Jeg har tidligere haft store problemer med kærester og min mave, så jeg kender alt til dét med ondt i maven...

Anmeld

17. januar 2010

Mca<3

Eva skriver:

Åh ja...ligge der arm i arm og maven rumbler og rumpen klemmes sammen...

Ha ha ja præcis ,, Men så får man da lavet en masse knibe øvelser

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Mammi ,,, skriver:

Ha ha ja præcis ,, Men så får man da lavet en masse knibe øvelser

Nåhr ja... det havde jeg ikke lige tænkt over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.