Farve i bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Mca<3

Sussie&Lilje skriver:

Jeg har lige været til 5 måneders undersøgelse ved lægen, og hun sagde at det var helt fint med grød og vand om dagen, og så at hun bliver ammet om natten

Nej man bliver så nervøs når tingene ikke lige er som de plejer hehe, men tror også lige jeg ser tiden an og så må jeg tage den derfra ..

Når ok ,, Det undrer mig , vil mene hun slet ikke får kalk nok ,,  Har lige tjekket en anden side hvor en mor spørger om hendes barn får mælk nok ,,,  De skal have ca 800 ml i døgnet ,,   Ja vent og se tiden an   Tror heller ikke du skal bekymre dig ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Sussie&Lilje skriver:

Hun drikker rigtig meget vand, og får grød hvor der er tilsat mælk i og bliver ammet om natten.

Jeg har skiftet fuldstændig livsstil, så jeg spiser kun sundt mad, jeg spiser mange gulerødder rosiner og rugbrød uden noget, kan dte måske være det`?

Det er svært at sige...

Men så længe hun trives og kommer gladeligt af med afføring uden skrig og skrål, tror jeg ikke du skal være vildt bekymret.

Farven på deres afføring skifter jo også, lige som vores. Også nu her hvor hun er begyndt på mere alm mad.

Se om det ikke ændre farve i dag, og ellers kontakt din sp eller læge. Det er intet galt i at være bekymret.

Frederic har ikke en dag med samme farve og konsistens.

Anmeld

17. januar 2010

Bondepigen

Altså det kan godt være at jeg er pylret, men jeg ville ikke tøve med at ringe til vagtlægen, i det mindste bare lige for at høre...

For HVIS det er blod i afføringen, så er det mere farligt at have sort afføringsblod (vist nok blod som kommer fra tarmene) end at det er friskt blod, som næsten altid stammer fra en rift...

Det kan godt være, at jeg nu er skyld i at du bliver bekymret, og måske uden grund, men jeg kunne ikke lade være med at ringe til vagtlægen... Måske det bare er mig??

Tror dog osse det er usandsynligt, at der er noget, når hun er  frisk og glad, men alligevel... For at få ro i tankerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.