Farve i bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Ox.

Hej piger!

Min datter er 5 måneder nu, og får grød og vand om dagen, og bliver ammet om natten.

Her til morgen havde hun lavet i bleen, og da jeg skiftede hende, var det fuldstændig kulsort, er det normalt det kan forekomme? Det er jo ikke rigtig en varierende kost hun får i og med at hun kun kan lide risgrød med pære/banan, så jeg ved ikke hvad det skulle komme af ..

- Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Mca<3

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger!

Min datter er 5 måneder nu, og får grød og vand om dagen, og bliver ammet om natten.

Her til morgen havde hun lavet i bleen, og da jeg skiftede hende, var det fuldstændig kulsort, er det normalt det kan forekomme? Det er jo ikke rigtig en varierende kost hun får i og med at hun kun kan lide risgrød med pære/banan, så jeg ved ikke hvad det skulle komme af ..

- Sussie

Hmm ,, Bliver hun ikke ammet el får flaske i løbet af dagen ???

Altså får man jern så kan ens aff . jo blive sort ellers ikke ...

Den må helst ikke være sort da det kan være tegn på blod i aff.

Lægevagten vi nok ikke gøre noget så hvis det fortsætter ville jeg kontakte egen læge i morgen ,,

Anmeld

17. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Banan kan vist godt farve deres afføring.

Det kan også være noget du har spist, der går ud via mælken. Jeg spiste en gang spinat, og tro mig om knægten ikk laved grønne strimler i afføringen.

Anmeld

17. januar 2010

Ox.

Mammi ,,, skriver:

Hmm ,, Bliver hun ikke ammet el får flaske i løbet af dagen ???

Altså får man jern så kan ens aff . jo blive sort ellers ikke ...

Den må helst ikke være sort da det kan være tegn på blod i aff.

Lægevagten vi nok ikke gøre noget så hvis det fortsætter ville jeg kontakte egen læge i morgen ,,

Nej hun får kun grød og vand om dagen, hun vil ikke rigtig amme mere, så det er kun om natten jeg ammer, men det passer også fint nok, da jeg snart begynder på job igen.

Hun får ikke rigtig noget tilskud af nogen art så synes også det var lidt underligt ...

Hun virker til at hun har det godt nok, men den helt sorte ble gør mig lidt nervøs .. Hun har desuden lavet 3 gange inde for det sidste døgn, sidst hun gjorde det var da hun var nyfødt ...

Anmeld

17. januar 2010

Ox.

Frederic's moar skriver:

Banan kan vist godt farve deres afføring.

Det kan også være noget du har spist, der går ud via mælken. Jeg spiste en gang spinat, og tro mig om knægten ikk laved grønne strimler i afføringen.

Ah ok, hun virker jo heller ikke til at hun har ondt eller noget ..

Anmeld

17. januar 2010

Mca<3

Sussie&Lilje skriver:

Nej hun får kun grød og vand om dagen, hun vil ikke rigtig amme mere, så det er kun om natten jeg ammer, men det passer også fint nok, da jeg snart begynder på job igen.

Hun får ikke rigtig noget tilskud af nogen art så synes også det var lidt underligt ...

Hun virker til at hun har det godt nok, men den helt sorte ble gør mig lidt nervøs .. Hun har desuden lavet 3 gange inde for det sidste døgn, sidst hun gjorde det var da hun var nyfødt ...

Det kunne jo lyde som om hun har noget med mavsen siden det også kommer hyppigere   Tænker også om det kan være noget du har indtaget ,, Giv det lige en chance til i morgen og ring til lægen hvis du er nervøs ,,  Tror ikke du skal bekymre dig når hun ellers er frisk ,,, Jeg har et par gange fundet en lille smule blod i Alexanders urin og jeg er også bare blevet så nervøs og det bliver man hver gang de små guldklumper teer sig anderedes end de plejer ,,,   Noget andet er at jeg syntes det lyder som om hun får for lidt mælk ,, Hva siger sp ?? Skal du ikke tilbyde lidt mme til grøden i stedet for vand hver gang ???  Alexander bliver ammet morgen og aften og derudover sørger jeg for han får min 500 ml mme i døgnet ,,, Bare en tanke

Anmeld

17. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Sussie&Lilje skriver:

Ah ok, hun virker jo heller ikke til at hun har ondt eller noget ..

Når de kun bliver ammet kan de gå op til 14 dage mellem deres afføringer, men nogle igen flere gange om dagen.

Hvis du har spist for mange tyggegummi'er, lakridser mm som i og for sig virker afførende, går dette jo også over i mælken.

Da vi lige havde fået frederic drak jeg en af deres appelsin juice på afd, det kunne hans mave slet ikke tåle. Han sked konstant og blev rød i enden. (hurra for aderma's crem, udviklet kun til barnenumser) Jeg skulle bare se fritüre stegt med så får jeg tynd mave, det samme fik frederic.

Hun har ikke forstoppelse? Drikker godt?

Anmeld

17. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg synes også det lyder som om hun får lidt for lidt mælk. rasmus er ½år og får 3 måltider plus 2-3 flasker mme hver dag.

Anmeld

17. januar 2010

Ox.

Mammi ,,, skriver:

Det kunne jo lyde som om hun har noget med mavsen siden det også kommer hyppigere   Tænker også om det kan være noget du har indtaget ,, Giv det lige en chance til i morgen og ring til lægen hvis du er nervøs ,,  Tror ikke du skal bekymre dig når hun ellers er frisk ,,, Jeg har et par gange fundet en lille smule blod i Alexanders urin og jeg er også bare blevet så nervøs og det bliver man hver gang de små guldklumper teer sig anderedes end de plejer ,,,   Noget andet er at jeg syntes det lyder som om hun får for lidt mælk ,, Hva siger sp ?? Skal du ikke tilbyde lidt mme til grøden i stedet for vand hver gang ???  Alexander bliver ammet morgen og aften og derudover sørger jeg for han får min 500 ml mme i døgnet ,,, Bare en tanke

Jeg har lige været til 5 måneders undersøgelse ved lægen, og hun sagde at det var helt fint med grød og vand om dagen, og så at hun bliver ammet om natten

Nej man bliver så nervøs når tingene ikke lige er som de plejer hehe, men tror også lige jeg ser tiden an og så må jeg tage den derfra ..

Anmeld

17. januar 2010

Ox.

Frederic's moar skriver:

Når de kun bliver ammet kan de gå op til 14 dage mellem deres afføringer, men nogle igen flere gange om dagen.

Hvis du har spist for mange tyggegummi'er, lakridser mm som i og for sig virker afførende, går dette jo også over i mælken.

Da vi lige havde fået frederic drak jeg en af deres appelsin juice på afd, det kunne hans mave slet ikke tåle. Han sked konstant og blev rød i enden. (hurra for aderma's crem, udviklet kun til barnenumser) Jeg skulle bare se fritüre stegt med så får jeg tynd mave, det samme fik frederic.

Hun har ikke forstoppelse? Drikker godt?

Hun drikker rigtig meget vand, og får grød hvor der er tilsat mælk i og bliver ammet om natten.

Jeg har skiftet fuldstændig livsstil, så jeg spiser kun sundt mad, jeg spiser mange gulerødder rosiner og rugbrød uden noget, kan dte måske være det`?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.