Sussie&Lilje skriver:
Nej hun får kun grød og vand om dagen, hun vil ikke rigtig amme mere, så det er kun om natten jeg ammer, men det passer også fint nok, da jeg snart begynder på job igen.
Hun får ikke rigtig noget tilskud af nogen art så synes også det var lidt underligt ... 
Hun virker til at hun har det godt nok, men den helt sorte ble gør mig lidt nervøs .. Hun har desuden lavet 3 gange inde for det sidste døgn, sidst hun gjorde det var da hun var nyfødt ...
Det kunne jo lyde som om hun har noget med mavsen siden det også kommer hyppigere
Tænker også om det kan være noget du har indtaget ,, Giv det lige en chance til i morgen og ring til lægen hvis du er nervøs ,, Tror ikke du skal bekymre dig når hun ellers er frisk ,,, Jeg har et par gange fundet en lille smule blod i Alexanders urin og jeg er også bare blevet så nervøs og det bliver man hver gang de små guldklumper teer sig anderedes end de plejer ,,, Noget andet er at jeg syntes det lyder som om hun får for lidt mælk ,, Hva siger sp ?? Skal du ikke tilbyde lidt mme til grøden i stedet for vand hver gang ??? Alexander bliver ammet morgen og aften og derudover sørger jeg for han får min 500 ml mme i døgnet ,,, Bare en tanke 
Anmeld