Anonym skriver:
Jeg tror jeg vil følge dit ord og tage en lang snak med ham, vil lige finde en barnepige så vi kan være alene og snakke helt i gemmen.
Og nej det er ikke nemt at få alting til at funger, jeg prøver virklig at gøre mit bedste, men man bliver bare så ked af når man bliver afvist gang på gang selvom jeg laver en lækker middag og virklig gør mig selv lækker i nyt undertøj... så begynder man jo at tror der er noget i vejen med en....så jeg håber på at han vil kæmpe sammen med mig og ikke i mod
God ide....
Ja jeg kan godt forstå du bliver ked af det når du føler du gør alt for at "byde dig til" og han så siger nej tak, men igen som jeg skrev før, hvis I har det psykisk dårligt sammen vil I også have det fysisk dårligt....
Hvis min kæreste og jeg har haft en dårlig dag sammen er sex heller ikke lige det første jeg tænker på. Jeg har brug for at tygge på tingene og blive glad igen inden der sker noget mellem os og hvis din mand har det på samme måde, men aldrig kommer op og er helt glad kan det jo være det der er årsagen til at han ikke har lyst..... Ved det jo ikke, men det var bare et bud. Er bare så ked af at I har det sådan... Men sig den sidste sætning til ham som du skrev til mig: Jeg håber du vil kæmpe MED mig og ikke MOD mig.... Synes den rammer rigtig godt det det hele går ud på....
Anmeld