Undskyld jeg har været så passiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

jeg ville bare lige sende dig et knus! med ønsket om at i får talt ud og får det bedre sammen

Tak Karina.

Jeg vil Så også sende dig en kæmpe , har læst at det med din ryg. Jeg håber din operation kommer til at forløbe godt, og du kommer dig hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Jeg var godt klar over der var rigtig mange der gik fra hinannen i det første år.. men trode ikke det var så mange. Og jeg vil bare ikke være en del af de %... Jeg har taget kampen op her hjemme nogle gange nu, for som du siger er der meget at se til med de to små. Og alt skal bare planlææges hele tiden for det køre rundt. Ang. det huslig er jeg blevet meget bedre til at se i gemmen med tingene, før var jeg sådan en hvor alt var på sin plads og intet støv eller nullermænd, nu kan det da godt rode lidt unden det gør mig noget. Jeg bliver bare så ked af når han forventer mere af mig end jeg kan, for jeg vil jo gøre det så godt for ham og pigerne.... Jeg har besluttet at få pigerne afsat på næste fredag så vil jeg lave en lækker middag, eller måske tage ud og spise så det er på neutral grund, og så skal vi virklig snakke om alt melle himmel og jord....

Sikke en god idé. Tag ud og HYG JER og snak om ALT MULIGT.
Væk fra surhed og hverdagspligter ...bare et par timer. Dét kan altså gøre underværker.

Og så skal det da heller ikke undermineres, at TO SMÅ er et hårdere stykke arbejde (selvom ens børn jo på ingen måde er et arbejde, men alligevel!) end kun at være mor til en enkelt.

Jeg håber I kan komme ud og få et lille frisk pusterum....
Det fortjener alle forhold nu og da!

Anmeld

18. januar 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Jeg tror jeg vil følge dit ord og tage en lang snak med ham, vil lige finde en barnepige så vi kan være alene og snakke helt i gemmen.

Og nej det er ikke nemt at få alting til at funger, jeg prøver virklig at gøre mit bedste, men man bliver bare så ked af når man bliver afvist gang på gang selvom jeg laver en lækker middag og virklig gør mig selv lækker i nyt undertøj... så begynder man jo at tror der er noget i vejen med en....så jeg håber på at han vil kæmpe sammen med mig og ikke i mod

God ide.... Ja jeg kan godt forstå du bliver ked af det når du føler du gør alt for at "byde dig til" og han så siger nej tak, men igen som jeg skrev før, hvis I har det psykisk dårligt sammen vil I også have det fysisk dårligt....

Hvis min kæreste og jeg har haft en dårlig dag sammen er sex heller ikke lige det første jeg tænker på. Jeg har brug for at tygge på tingene og blive glad igen inden der sker noget mellem os og hvis din mand har det på samme måde, men aldrig kommer op og er helt glad kan det jo være det der er årsagen til at han ikke har lyst..... Ved det jo ikke, men det var bare et bud. Er bare så ked af at I har det sådan... Men sig den sidste sætning til ham som du skrev til mig: Jeg håber du vil kæmpe MED mig og ikke MOD mig.... Synes den rammer rigtig godt det det hele går ud på....

Anmeld

18. januar 2010

Vinker

sarahb skriver:

jeg ville være stolt og glad for at han gik hjemme med ungerne, sørger for dem, giver dem mad og støvsuger..Synes det er flot a ham. og jeg ville være taknemmelig hvis jeg var dig.. så ville jeg selv vaske tøj, tørre støv af og tømme opvasken hvis jeg bare gik i skole.. det er tiltider mere hårdt at være hjemmegående end at være i skole.. han får ikke det pusterum du får ved at komme ud blandt mennesker. og så når du kommer hjem og er irriteret eller ser på de ting han ikke har gjort istedet på de ting han rent faktisk har gjort, kan jeg godt forstå han ikk har lyst til en dyt.. Mænd skal oftes bekræftes i det de gør og det kan være du skal til at rose ham for hans arbejde han gør og derved kan det også gøre at han gider dig igen..

Min mand vil i hverttilfælde ikk kysse og kramme mig hvis jeg er en sur mokke...

Håber det hele flasker sig , for det er skiiiiide hårdt.. men håber dette er et anderledes synspunt du evt kunne bruge til lidt..

Jeg har samme mening som du har Sarah så jeg vil ikke begynde at skrive en masse når det allerede er sagt

Anmeld

22. januar 2010

Anonym trådstarter

Så har manden og jeg fået snakket ud.. og lavet en plan over det der skal gøre i hjemmet.. Vi har delt det op, så vi ikke føler vi står hver især med for meget om ørene. Ang sex livet, er manden også ked af det er end som det er, men han fortæller det er hårdt at bliver far. Han skal lige vænde sig til vi er 4 i stedet for 2.... Men nu hvor vi har snakket kan jeg bedre forholde mig til at sexlivet ikke helt er på toppen.... det skal nok komme. Men hvor var det dejligt bare at få snakket det hele i gemmen uden at diskutere og finde nogle løsninger... Tak for alle jeres råd og til i lage øre til.

Anmeld

23. januar 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Så har manden og jeg fået snakket ud.. og lavet en plan over det der skal gøre i hjemmet.. Vi har delt det op, så vi ikke føler vi står hver især med for meget om ørene. Ang sex livet, er manden også ked af det er end som det er, men han fortæller det er hårdt at bliver far. Han skal lige vænde sig til vi er 4 i stedet for 2.... Men nu hvor vi har snakket kan jeg bedre forholde mig til at sexlivet ikke helt er på toppen.... det skal nok komme. Men hvor var det dejligt bare at få snakket det hele i gemmen uden at diskutere og finde nogle løsninger... Tak for alle jeres råd og til i lage øre til.

Det bliver jeg rigtig glad over at høre.... Man kan bare gå og tænke så mange ting begge to og når der bliver sat ord på bliver det hele bare så meget nemmere fordi man lige pludselig ved hvorfor den anden reagerer som den gør..... Dejligt at det hjalp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.