her på det sidste, jeg har været inde og kikke til jer hver dag, men har slet ikke fået skrevt som jeg gerne ville. Jeg er bare så træt for tiden og tingene her hjemme er ikke helt i top med manden og jeg. Jeg er jo startet i skole, og det er jeg lykkelig for. Hver dag står jeg op og er glad og glæder mig til at komme i skole, jeg deltage meget aktivt i klassen selvom jeg er meget genert. Når jeg så kommer hjem, bliver jeg modtaget af mine piger som er glade for at se deres mor. Men manden og jeg er hele tiden i totterne på hinannen. Jeg er lidt skuffet over ham, fordi har passer jo pigerne hvad jeg er rigtig glad for, han rytter også op efter det han laver til dem og så støvsuger han så de kan lege på gulvet, men det er også det, så bruger han rigtig meget tid til at spille på compurteren i sted for at gøre rent. Da jeg gik hjemme gjore jeg rent når pigerne sov deres formiddags lur, så havde jeg "fri" resten af dagen, her kommer jeg hjem til et hus der roder og trænger til en kærlig hånd. Men mit overskud er der bare ikke, og jeg bliver sur på ham. Og så når vi rammer dynen er der bare lukket for det varme vand fra hans side af, han er for træt eller er ikke lige oplagt eller vil ikke fordi vi har diskuteret.... men jeg har alser behov for at føle mig elsket ellers går det i vasken med vores forhold. Men han bliver sur hver gang jeg så vil snakke om vores problem, hvilket jeg jo ikke kan forstå, problmer er til for at få løst, syndes jeg. Ud ad til tror verden vi er den lille kærne familie, jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde masken.
Forventer jeg for meget af min mand? er det mig der er noget galt med eller går der også op til 3-4 mdr mellem i har sex? jeg stiller måske for store krav til ham?
Ja jeg ved bare at hvis det bliver ved er vi ikke sammen om et år, og det er jo ikke det jeg vil for jeg elsker ham jo så meget, bare et kys fra ham og jeg er helt bløg i mine knæ.
Jeg er ano. pga af alle jo kan læse det, men i ved hvem jeg er
Skulle bare ud med det, kan ikke rigtig snakke med andre om det end jer...
Anmeld