Implantation..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Ca. 14 dage...lidt afhængigt af længden på din cyklus. Hvis du kender din cyklus kan du jo teste den dag din næste mens. skulle komme

Så er det ca 8-10 dage. Den svinger nogen gange to dage. Vi venter og ser... og håber!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Vial

Anonym skriver:

Det lyder dejligt.. Det håber vi meget på så! Har kvalme i aften, men det kan jo være så meget.. Hvor hurtigt fik i andre kvalme?

jeg blev insemineret mandag d. 14. dec. Lørdag den 19. dec satte den sig fast - er jeg ret sikker på! Dagen efter søndag fik jeg for første gang metalsmag i munden. Efter nogle dage kom kvalmen. Juleaften kunne jeg dårlig få noget ned, og det var jo så 10 dage efter inseminering. Testede også allerede positivt den 26. dec! Sikke en masse datoer... :-)

Anmeld

17. januar 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Så er det ca 8-10 dage. Den svinger nogen gange to dage. Vi venter og ser... og håber!!

Spændende..jeg  også

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

jeg blev insemineret mandag d. 14. dec. Lørdag den 19. dec satte den sig fast - er jeg ret sikker på! Dagen efter søndag fik jeg for første gang metalsmag i munden. Efter nogle dage kom kvalmen. Juleaften kunne jeg dårlig få noget ned, og det var jo så 10 dage efter inseminering. Testede også allerede positivt den 26. dec! Sikke en masse datoer... :-)

Ja, lidt mange datoer, men det er fint Det vil sige at 7 dage efter ægget satte sig fast kunne du teste.. Så må jeg vente en uges tid og prøve. Men det går nok også!

Jeg er ret træt af den stærke kvalme, men er det graviditet, så kan jeg nok leve med det!

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Spændende..jeg  også

Mange tak. Håber det hjælper!!

Anmeld

18. januar 2010

Sofiedk

Det er godt nok spændende ... Lyder kun positivt med smerter i underlivet og kvalme Det er godt nok svært synes jeg at kende forskel på hvad man tror man føler og hvad der egentlig er rigtig signaler. Jeg skal teste imorgen om en uge, er godt nok også spændt. Synes jeg har en masse knurren i underlivet og har været virkelig oppustet, men jeg kunne også mærke en masse sidste måned efter 1. iui og en negativ test, så tør ikke rigtig tro på det

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

Sofiekdk skriver:

Det er godt nok spændende ... Lyder kun positivt med smerter i underlivet og kvalme Det er godt nok svært synes jeg at kende forskel på hvad man tror man føler og hvad der egentlig er rigtig signaler. Jeg skal teste imorgen om en uge, er godt nok også spændt. Synes jeg har en masse knurren i underlivet og har været virkelig oppustet, men jeg kunne også mærke en masse sidste måned efter 1. iui og en negativ test, så tør ikke rigtig tro på det

Jeg er helt enig. Nogle gange snyder man sig selv.. Og jeg er bange for det hver gang! Men hvad kan man gøre for at holde tankerne væk? Jeg kan ikke lade være med at drømme...

Jeg håber for jer at den er der! Men forstår godt du ikke tør håbe.. Det tør jeg nemlig heller ikk rigtig!

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Har du haft problemer med træthed? og hvornår startede det? Jeg tror jeg ku sove til i morgen tidlig hvis jeg lagde mig....

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Anonym skriver:

Har du haft problemer med træthed? og hvornår startede det? Jeg tror jeg ku sove til i morgen tidlig hvis jeg lagde mig....

Mega problemer med træthed - næsten fra day one.

Jeg har dog også i dag fundet ud af, at jeg venter tvillinger. Så måske er det også en forklaring på, hvorfor mine symptomer er så kraftige - og var der så tidligt..

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Mega problemer med træthed - næsten fra day one.

Jeg har dog også i dag fundet ud af, at jeg venter tvillinger. Så måske er det også en forklaring på, hvorfor mine symptomer er så kraftige - og var der så tidligt..

Tillykke med tvillingerne!

Den sidste uge har jeg kunnet sidde op og sove. Allesteder! Jeg magter ingenting.. Idag er jeg helt krid-hvid i hovedet! Men det vil jo så være fra før ægget MÅSKE har sat sig fast. Jeg bliver aldrig klog på min krop. Jeg tror den snyder mig hver gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.