Implantation..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

35.088 visninger
25 svar
2 synes godt om
17. januar 2010

Anonym trådstarter

Kan man have implantasions-smerter??

Jeg har lige haft de vildeste smerter i ca 1 time, lige som mens. Men mens skal først komme om ca ti dage.. Kan en implantion føles så voldsom? Nu er det væk... Føler ingenting? Kan det være sandt??

Knus Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Vial

Mener du om en graviditet har sat sig fast i livmoderens slimhinde? I så fald kan jeg fortælle, at jeg kunne mærke det, da det skete hos mig. Det var en stærk smerte som brændte foran under navlen. Det var som kramper og det gik helt ned i skridtet og om bagved også. Meget mærkeligt. Det varede ca. 10 min. Kunne ikke sidde ned eller stå stille. Efter lidt tid fik jeg en lille pletblødning. Nogle kan mærke, når det sker - andre mærker ingen ting :-)

Anmeld

17. januar 2010

Muffinmus

mit føles som en ordentligt ja over nogle dage sådan on off, har mærket det hos begge unger...

DEe er ikke selve det at ægget sætter sig fast man mærker, det er faktisk reaktionerne på ens krop på at en graviditet er påbegyndt:-)

Anmeld

17. januar 2010

oo

MariaE skriver:

mit føles som en ordentligt ja over nogle dage sådan on off, har mærket det hos begge unger...

DEe er ikke selve det at ægget sætter sig fast man mærker, det er faktisk reaktionerne på ens krop på at en graviditet er påbegyndt:-)

ja, det må være rigtigt, for jeg mærkede også da jeg blev gravid for et år siden med smerter i underlivet og mit æg satte sig jo fast i æggelederen og ikke i livmoderen

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg har ku mærk noget i ca en uge, men igår var det en time, hvor det bare gjorde ret ondt. Det nev rigtig meget! Har haft rigtig meget udflåd i den uge..

Det sad ikke ved navlen, nærmere ved buksekanten. Men det kan vel godt være forskellig fra person til person? Jeg synes jeg føler mig lidt øm nederst i ryggen. Og det niver lidt.

Tak for svar.

Anmeld

17. januar 2010

dorthemus

I dagene efter inseminationen havde jeg også meget ondt, så det er sikkert implantationssmerter du har mærket

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

I dagene efter inseminationen havde jeg også meget ondt, så det er sikkert implantationssmerter du har mærket

Det lyder dejligt.. Det håber vi meget på så! Har kvalme i aften, men det kan jo være så meget.. Hvor hurtigt fik i andre kvalme?

Anmeld

17. januar 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Det lyder dejligt.. Det håber vi meget på så! Har kvalme i aften, men det kan jo være så meget.. Hvor hurtigt fik i andre kvalme?

Jeg vil sige, at jeg generelt havde det småskidt og ondt den første uges tid efter, men decideret kvalme startede først for alvor omkring en måned senere.

Det er et godt tegn med smerter og kvalme

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg vil sige, at jeg generelt havde det småskidt og ondt den første uges tid efter, men decideret kvalme startede først for alvor omkring en måned senere.

Det er et godt tegn med smerter og kvalme

Vi håber det inderligt. Manden går og småtripper allerede. Han er meget spændt! Men hvor længe går der inden jeg kan teste?

Anmeld

17. januar 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Vi håber det inderligt. Manden går og småtripper allerede. Han er meget spændt! Men hvor længe går der inden jeg kan teste?

Ca. 14 dage...lidt afhængigt af længden på din cyklus. Hvis du kender din cyklus kan du jo teste den dag din næste mens. skulle komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.