Kvindelige former??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.673 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Honningblomst

Inspireret af en anden tråd, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I tænker når i hører om en kvinde med former?

Selv tænker jeg en kvinde med typisk kvindeform...altså timeglas figur.

Jeg tænker ikke en der er overvægtig, slet ikke....

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

ekzunz

Jeg tænker på en kvinde som er lidt buttet, med dejlige runde former

Anmeld

16. januar 2010

karina1980

Eva skriver:

Inspireret af en anden tråd, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I tænker når i hører om en kvinde med former?

Selv tænker jeg en kvinde med typisk kvindeform...altså timeglas figur.

Jeg tænker ikke en der er overvægtig, slet ikke....

Knus Eva..

samme her, ikke at man stadig godt kan være buttet og have kvindeform/timeglasfigur, men for mig er det ikke en overvægtig pige, ej hellere undervægtig.

der kan jo både blive for meget og for lidt af bryster/røv

Anmeld

16. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

I min verden er kvinde former lig med en sund og veltrænet kvinde.

Altså ikke en radmager model, men slank og muskuløs.

Jeg har altid været i den slanke ende (60 kg og 179 cm) og altid fået at vide at min normal vægt skulle ligge på 72.

Da vi havde fået Frederic kom mange hen og sagde at det klædte mig med de lidt mere kvinde lige former.

Men igen syntes jeg at nogle overvægtige klæder sig rigtig pænt, i forhold til mange af de lidt yngre, der gerne skal gå i så stramme bukser at det vælter ud over siderne - i stedet for at lige købe dem 1 nr større. Det er blot min mening.  

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Tak for jeres svar...kan se jeg ikke er den eneste som tænker kvindelige former ud fra en almindelig sund kvinde og ikke overvægt...jeg kan bare ikke se hvad ekstra fedt på hverken mænd eller kvinder gør dem mere kvindelige eller maskuline..

Og ja, så er der dem der har former som tynde, almindelige og let buttede og dem der ikke har....

Dejligt vi ikke alle er ens..

Knus..

Anmeld

16. januar 2010

anna-jonas

Når jeg hører "kvindelige former" tænker jeg en kurvet flot kvinde..............ikke overvægtig, men nok mere JLO-numse og store flotte bryster.

Mette

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Anna-jonas skriver:

Når jeg hører "kvindelige former" tænker jeg en kurvet flot kvinde..............ikke overvægtig, men nok mere JLO-numse og store flotte bryster.

Mette

Præcis...

Anmeld

16. januar 2010

anna-jonas

Anna-jonas skriver:

Mette

Hov.........hvis man er mere i den overvægtige ende....kunne man bruge udtrykket "runde former".

MEtte

Anmeld

16. januar 2010

ekzunz

Ser lige Zulu hvor der er noget om Latino-kvinder med smukke former...og der var Eva Mendes definition at man lige vejer 3-4 kg for meget, så er der lidt former....

Anmeld

16. januar 2010

Enayia

Former har ikke noget med overvægt/undervægt at gøre. Min mening er også time glasset, altså hvor taljen er smallest.

Syntes der er for meget fokus på tiden hvad folk vejer, og er det egentlig ikke lige gyldigt? Man er som man er, med eller uden formerne =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.