Dåb for begyndere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

CarinaSB

Vi holdte Noah's dåb i november sidste år .. Men vi holdte dobbel-dåb sammen med min mor og hendes kæreste ..

vi bestilte stegebuffe fra kokken & Jomfruen .. og det var helt perfekt men må indrømme at det blev en dyr omgang da vi var 60 mennesker i alt  men som bordpynt købte jeg små bamse lys, små æsker med en blå sutteflaske på, små sutter og sko. og nogle storke med en baby i ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

MorTilGustav

Tak for hjælpen!
Ja jeg er jo alene med Gustav så der er altså ingen fra hans fars familie der skal med.. Når jeg inviterer hele familien er det stadig kun 6 personer udover mine forældre  Pænt lille fest må man sige..! Nu prøver jeg at finde ud af hvilke venner og veninder der er tætte nok på mig til at de skal inviteres.. Hvis jeg selv har været inviteret til deres bryllup er det så "grund nok" til at de skal med til dåben...?
Har tænkt på at lave nogle invitationer på Bilkas hjemmeside hvor man bestiller fotos, men det er jo ikke vildt personligt. Nogen der har andre idéer til fine invitationer? Nogle man selv kan lave?
På forhånd tak

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Tak for hjælpen!
Ja jeg er jo alene med Gustav så der er altså ingen fra hans fars familie der skal med.. Når jeg inviterer hele familien er det stadig kun 6 personer udover mine forældre  Pænt lille fest må man sige..! Nu prøver jeg at finde ud af hvilke venner og veninder der er tætte nok på mig til at de skal inviteres.. Hvis jeg selv har været inviteret til deres bryllup er det så "grund nok" til at de skal med til dåben...?
Har tænkt på at lave nogle invitationer på Bilkas hjemmeside hvor man bestiller fotos, men det er jo ikke vildt personligt. Nogen der har andre idéer til fine invitationer? Nogle man selv kan lave?
På forhånd tak

Jeg synes da invitationerne fra Bilka er rigtig fine. Ellers tjek lige dette link og gå om på side 3: http://office.microsoft.com/da-dk/templates/TC102630461030.aspx?CategoryID=CT102624331030

Her er invitationen lige klar og der er mulighed for at skanne et billede ind. Du kunne også købe lidt lyseblåt og lidt groft A4 papir i Panduro, som du klipper over på midten og folder på midten igen og så sætte det lyseblå ark ind i det grove, og samle dem med blåt bånd. Selve teksten kan du skrive og printe på computeren eller skrive i hånden. Dekorer evt. med klistermærker med dåbsmotiver, der også fåes i bl.a. Panduro Giver det mening ellers kan jeg lave et eksempel til dig og sætte billede ind, for jeg eksperimenterer selv med invitationer til Lauras barnedåb, somjeg jo også er alene om.

Jeg synes da sagtens du kan invitere venner du har været til bryllup hos. Det vil da være meget naturligt

Anmeld

16. januar 2010

quity

Cecilia84 skriver:

Tak for hjælpen!
På forhånd tak

Jeg er også alenemor og skal holde barnedåb den 7. marts. Vi Bliver max 10 voksne og 4 børn udover dåbsbarnet.  Det er bedsteforældre + deres påhæng, oldemor, 1 onkel og tante med børn og en venindemed barn og påhæng.

Denne gang bestiller jeg mad udefra, da jeg har en søn i forvejen og orker ik selv stå med det. Det eneste jeg selv vil stå for er dåbskagen(forhåbentlig vil den lykkes) Har fået stor inspiration herinde på alverdens fine kager.

Jeg har desværre ikke billeder som jeg kan ligge ind fra sønnens barnedåb og invitationer. Men Jeg laver selv invitationer, jeg henter lidt inspiration fra div hobby butikker. Herunder creative company og kreativ hobby.

Anmeld

16. januar 2010

MorTilGustav

Linda2009 skriver:

Jeg synes da invitationerne fra Bilka er rigtig fine. Ellers tjek lige dette link og gå om på side 3: http://office.microsoft.com/da-dk/templates/TC102630461030.aspx?CategoryID=CT102624331030

Her er invitationen lige klar og der er mulighed for at skanne et billede ind. Du kunne også købe lidt lyseblåt og lidt groft A4 papir i Panduro, som du klipper over på midten og folder på midten igen og så sætte det lyseblå ark ind i det grove, og samle dem med blåt bånd. Selve teksten kan du skrive og printe på computeren eller skrive i hånden. Dekorer evt. med klistermærker med dåbsmotiver, der også fåes i bl.a. Panduro Giver det mening ellers kan jeg lave et eksempel til dig og sætte billede ind, for jeg eksperimenterer selv med invitationer til Lauras barnedåb, somjeg jo også er alene om.

Jeg synes da sagtens du kan invitere venner du har været til bryllup hos. Det vil da være meget naturligt

Tak! Kan se teksten men ikke åbne den da der står man skal have Microsoft Office Word 2003  Den ser ellers rigtig fin ud! Har vist kun OpenOffice..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.