Cecilia84 skriver:
Tak for hjælpen!
Ja jeg er jo alene med Gustav så der er altså ingen fra hans fars familie der skal med.. Når jeg inviterer hele familien er det stadig kun 6 personer udover mine forældre
Pænt lille fest må man sige..! Nu prøver jeg at finde ud af hvilke venner og veninder der er tætte nok på mig til at de skal inviteres.. Hvis jeg selv har været inviteret til deres bryllup er det så "grund nok" til at de skal med til dåben...? 
Har tænkt på at lave nogle invitationer på Bilkas hjemmeside hvor man bestiller fotos, men det er jo ikke vildt personligt. Nogen der har andre idéer til fine invitationer? Nogle man selv kan lave?
På forhånd tak 
Jeg er også alenemor og skal holde barnedåb den 7. marts. Vi Bliver max 10 voksne og 4 børn udover dåbsbarnet. Det er bedsteforældre + deres påhæng, oldemor, 1 onkel og tante med børn og en venindemed barn og påhæng.
Denne gang bestiller jeg mad udefra, da jeg har en søn i forvejen og orker ik selv stå med det. Det eneste jeg selv vil stå for er dåbskagen(forhåbentlig vil den lykkes) Har fået stor inspiration herinde på alverdens fine kager.
Jeg har desværre ikke billeder som jeg kan ligge ind fra sønnens barnedåb og invitationer. Men Jeg laver selv invitationer, jeg henter lidt inspiration fra div hobby butikker. Herunder creative company og kreativ hobby.
Anmeld