Jubiiiii, så har vi nok fundet et sted at bo :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

FrkT

LineD skriver:

Mange gange tillykke Thilde tøsen Hvad måtte i bløde for det i måneden ?

Jamen det er en detalje vi ikke har helt styr på, men bliver nok ca. 5500 i måneden. Og det er en fin størrelse, så det er super!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Jamen det er en detalje vi ikke har helt styr på, men bliver nok ca. 5500 i måneden. Og det er en fin størrelse, så det er super!

Hvor stort er det og hvad er med i den pris...hvis jeg må spørge...

Anmeld

16. januar 2010

FrkT

Eva skriver:

Hvor stort er det og hvad er med i den pris...hvis jeg må spørge...

Altså lige præcist hvor stort det er ved jeg ikke. Men det er nok ca. 120-125 kvm vil jeg skyde på. Og det er jo rigtig fint til os  Og det er "bare" husleje og vand. Varmen og el er jo så oveni.... varmen bliver max 800 i måneden, og el er nok ligesom vi plejer eller måske en smule mindre, i det huset er mindre.

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Altså lige præcist hvor stort det er ved jeg ikke. Men det er nok ca. 120-125 kvm vil jeg skyde på. Og det er jo rigtig fint til os  Og det er "bare" husleje og vand. Varmen og el er jo så oveni.... varmen bliver max 800 i måneden, og el er nok ligesom vi plejer eller måske en smule mindre, i det huset er mindre.

Lyder godt...det er præcis samme strørrelse og pris som mit hus...satser dog på der bliver bygget til, til sommer...men vi er jo også lige dobbelt så mange som Jer...

Knus..

Anmeld

17. januar 2010

FrkT

Eva skriver:

Lyder godt...det er præcis samme strørrelse og pris som mit hus...satser dog på der bliver bygget til, til sommer...men vi er jo også lige dobbelt så mange som Jer...

Knus..

Okay, jamen så må det jo være rimeligt nok

Ja kan godt se I har brug for noget mere plads når I er dobbelt så mange. Og kæresten, hvad med ham? - er der også udsyn til at han flytter ind??

Anmeld

17. januar 2010

Koen.

FrkT skriver:

Manden herhjemme spørger hvad hun hedder? Kan jo være han kender hende - det er jo en lille by, og han boede der fra ca. 1981-95

Grethe sørensen og hendes mand hed arthur

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Okay, jamen så må det jo være rimeligt nok

Ja kan godt se I har brug for noget mere plads når I er dobbelt så mange. Og kæresten, hvad med ham? - er der også udsyn til at han flytter ind??

Nej nej,...jeg skal ikke bo sammen med nogen så længe jeg har mine børn hjemme... så huset er lige til mig og drengene...

Anmeld

17. januar 2010

FrkT

Eva skriver:

Nej nej,...jeg skal ikke bo sammen med nogen så længe jeg har mine børn hjemme... så huset er lige til mig og drengene...

Hehe okay  Men bliver da godt med mere plads til jer så!

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Hehe okay  Men bliver da godt med mere plads til jer så!

Ja, det tror jeg,....lige nu har vi fire værelser ovenpå, men det ene er ret lille, så ville gerne have et til og så er der også plads til et lille kontor....så skal have mine forældre skubbet igang til sommer...får også nye vinduer og en terassedør fra stuen og ud...så det er bare skønt...dejligt med et lille hus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.