Jubiiiii, så har vi nok fundet et sted at bo :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Koen.

FrkT skriver:

Ihhh hvor sjovt. Hvorlænge har hun boet der??

Og mange tak

Jeg tror hun har boet der mindst de sidste 50 år.. hun er ved at være en ældre frue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Ja, jeg siger nok, da vi ikke har skrevet under endnu, men bare lavet en foreløbig aftale. Men hvor er det skønt....

Så pr midt/slutningen af marts officielt 1. april bor vi i 8600 Silkeborg. Dog ikke i Silkeborg by, men lige uden fra Kragelund (i retning af Engesvang), hvor Jens jo er opvokset. Endda på samme vej han er opvokset.

Så jeg er bare glad nu

Ih det er bare så godt... Glæder mig så meget til I kommer tættere på...

Foreløbigt Tillykke...

Anmeld

16. januar 2010

Diana...

Det er jo næste lige klos op af  mig  Stort tillykke med det.

Knus Diana fra Engesvang 

Anmeld

16. januar 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Ja, jeg siger nok, da vi ikke har skrevet under endnu, men bare lavet en foreløbig aftale. Men hvor er det skønt....

Så pr midt/slutningen af marts officielt 1. april bor vi i 8600 Silkeborg. Dog ikke i Silkeborg by, men lige uden fra Kragelund (i retning af Engesvang), hvor Jens jo er opvokset. Endda på samme vej han er opvokset.

Så jeg er bare glad nu

Ih, søde Thilde!! Det er da super dejligt!! Tillykke med det!!

Vi vil også rigtig gerne flytte, men det går sgu lidt langsomt! Hvordan har i fundet et hus? Nogen i kendte, eller..?

Hvor er det dejligt for jer! Og hvor er det dejligt med ekstra væresler, til de babyer I skal til at have (Og som vi forhåbentlig også får )

Anmeld

16. januar 2010

FrkT

tanjaj19 skriver:

Jeg tror hun har boet der mindst de sidste 50 år.. hun er ved at være en ældre frue

Manden herhjemme spørger hvad hun hedder? Kan jo være han kender hende - det er jo en lille by, og han boede der fra ca. 1981-95

Anmeld

16. januar 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Ih det er bare så godt... Glæder mig så meget til I kommer tættere på...

Foreløbigt Tillykke...

Ihhhh hvor er du sød  Det glæder jeg mig også til! Så skal vi tøsehygge

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Tillykke...husker selv hvor fedt det var da jeg fik mit hus af mine forældre...efter jeg sagde nej tak til en lejlighed, det kunne jeg bare ikke byde mine drenge  og mig selv at bo i..

Knus Eva

Anmeld

16. januar 2010

FrkT

DianaMoar skriver:

Det er jo næste lige klos op af  mig  Stort tillykke med det.

Knus Diana fra Engesvang 

Ja, det er da praktisk talt i gåafstand  Vi får ikke mere end max 500 meter ned til Bøllingsø...

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Ihhhh hvor er du sød  Det glæder jeg mig også til! Så skal vi tøsehygge

Ja det kan du tro vi skal... Forresten.. Jeg har fået afløser job på et plejecenter... Lysbro...

Helt nyt for mig.. Glæder mig så meget til at komme igang...

Anmeld

16. januar 2010

Stumpen

FrkT skriver:

Så jeg er bare glad nu

Viste slet ikke I skulle flytte.. Lækkert at I kan have alle dyrene med... Hvad med dit arbejde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.