Lejerbo og husleje.. Brug for hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg står her og skulle igang med et budget og så ville jeg ind og lave et gennemsnitsberegning af vores husleje pr. mdr. Men men men...

Vores husleje er incl. vand og varme, september mdr. lyder den på 4.700,- og januar mdr. lyder den på 5.700,- Der er 1.000,- i forskel, kan det virkelig passe??

Vores husleje er steget med 75,- pr. 1 januar, så det er ikke fordi den er steget så meget igen jo..

Jeg troede jo bare at vi ville få en, enten en ekstra regning 1 gang om året, eller få penge retur, hvis vi har betalt for meget..

Men er der andre der bor ved Lejerbo og ved hvordan de gør det?? For hvis de laver en regulering pr. mdr. kan jeg jo godt se det nok skal gå op, men syntes bare jeg fik at vide de først gør det én gang årligt..

Kram den forvirrede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Valle81

Det lyder da meget udnerligt.

Jeg har boet til leje i over 10 år nu og har altid betalt det samme i leje og aconto hver måned. Så har jeg en gang om året fået den endelige opgørelse på vand varme og el, og enten fået penge retur eller betalt differencen.

Christina

Anmeld

15. januar 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det lyder da meget udnerligt.

Jeg har boet til leje i over 10 år nu og har altid betalt det samme i leje og aconto hver måned. Så har jeg en gang om året fået den endelige opgørelse på vand varme og el, og enten fået penge retur eller betalt differencen.

Christina

Det var jo lige præcis det jeg mener! Jeg synes det er meget underligt! Men så må jeg jo bare prøve at ringe til Lejerbo og spørger hvordan det kan være .. Men ville lige høre om det var mig der var galt på den

Og ups, ville ikke være anonym

Knus Sabrina..

Anmeld

15. januar 2010

Mussen2

ja, prøv at ring til dem. Måske der er noget efterregning på vand/el/varme eller anet.

Mht lejereregulering på de 75 kr. (trappeleje) så skal de trækkes hver måned

Anmeld

15. januar 2010

lillemunk

Ja det lyder meget mærkeligt.
Har nu lejet i 3 år og altid det samme belød.
Får målt vand og varme af en gang om året og skal enten betale eller får penge tilbage.
Det svinger aldrig. fra md til md.

Ring du og få tjekket op på det.

Anmeld

15. januar 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg står her og skulle igang med et budget og så ville jeg ind og lave et gennemsnitsberegning af vores husleje pr. mdr. Men men men...

Vores husleje er incl. vand og varme, september mdr. lyder den på 4.700,- og januar mdr. lyder den på 5.700,- Der er 1.000,- i forskel, kan det virkelig passe??

Vores husleje er steget med 75,- pr. 1 januar, så det er ikke fordi den er steget så meget igen jo..

Jeg troede jo bare at vi ville få en, enten en ekstra regning 1 gang om året, eller få penge retur, hvis vi har betalt for meget..

Men er der andre der bor ved Lejerbo og ved hvordan de gør det?? For hvis de laver en regulering pr. mdr. kan jeg jo godt se det nok skal gå op, men syntes bare jeg fik at vide de først gør det én gang årligt..

Kram den forvirrede..

Hey

Er nogle år siden jeg boede til leje, men har da aldrig oplevet noget lignende du skriver, prøv eventelt at skrive eller ringe til dem, for at høre om der er en forklaring eller måske tale om en fejl

Anmeld

15. januar 2010

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen, er glad for det ikke bare er mig der er ude i havnen med det her

Jeg vil prøve at ringe til dem og høre hvad det er for noget... Jeg er da glad for jeg lige fik tjekket op på det nu.. Håber bare det er en fejl, for 1.000,- er alligevel en masse penge, hvis den sviger på den måde

Knus sabrina

Anmeld

15. januar 2010

Ansemusen

Vi oplevede præcis det samme, dog ikke i Lejerbo. Men vi steg også omkring 75 kr. om måneden men fik en huslejeopkrævning, som var 800 kr. dyrere end normalt. Jeg ringede til kontoret og det viste sig at det var 800 kr. som vi skulle have tilbage i varme, som de var kommet til at trække i stedet. Håber da det er samme fejl hos dig

Anmeld

15. januar 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Vi oplevede præcis det samme, dog ikke i Lejerbo. Men vi steg også omkring 75 kr. om måneden men fik en huslejeopkrævning, som var 800 kr. dyrere end normalt. Jeg ringede til kontoret og det viste sig at det var 800 kr. som vi skulle have tilbage i varme, som de var kommet til at trække i stedet. Håber da det er samme fejl hos dig

Lækkert! Ja, for det er det samme der er sket..

Men kan desværre først ringe til dem på mandag, da de lukkede telefonerne kl.12 i dag

Anmeld

16. januar 2010

Sofia

Hej, mon ikke det kan være fordi din månedlige leje stiger - hvilket medfører at din forudbetalte leje (jeg antager her, at du har betalt 3 måneders forudbetalt leje ved indflytning) også skal reguleres - så beløbet matcher din nuværende leje??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.