Hvordan føles maven i starten af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Kløver

Lou skriver:

Hvordan føles maven i de første uger, altså når man så småt begynder at kunne se at man er gravid? Er den blød som den plejer så man ikke rigtig kan mærke om det er "topmave" eller er den "hård agtig"  fra starten?

Tja jeg er ca 25-30 + så min mave har hele tiden været blød udenpå, selvom jeg tydeligt kan se jeg er vokset og maven er blevet rundere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Kløver

MariaE skriver:

he he, jamen mener heller ikke hård hård jo, men ikke blæver fed du ved:-)

Jeg kunne tydeligt mærke den tidligt og i uge 12 kunne alle se jeg var gravid, fin flot lille mave allerede der, og den var jo så ikke blæver, men hård:-)

hmm ja så er jeg under betegnelsen blæver fed men vejede også ca 25-30 for meget da jeg blev gravid, har dog holdt vægten siden

Anmeld

28. september 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Min har kun været hård helt nederst i maven, så jeg må betegnes som småfed åbenbart

Ej, jeg tror nu det er forskelligt fra person til person. Jeg kan dog tydeligt mærke hvor livmoderen går til nu hvor jeg er i 20. uge :-)

Ååååh fuck, jeg havde ikke lige set at det var en gammel tråd. Så mine øjne var lige ved at alde ud da jeg læste om dig i uge 20... Jeg blev total rundt på gulvet... For ku da bare ikke passe nogen steder!!!

Anmeld

28. september 2010

rikket

Jeg er nemlig lidt kraftig i forvejen og har altid haft en blød mave, og nogen gange var min mave flad, men de sidste 6-7 uger har den slet ikke været flad, og har hele tiden følt mig oppustet og utilpas

Anmeld

28. september 2010

Amso

Jeg er i uge 21. og har lidt for meget sul på kroppen. Jeg bgynte først at mørke forskel på maven for ca. 4 uger siden. Jeg er lidt hård det stykke nedeunder navlen, og kan mærke det fylder når jeg læner mig fremad.

Jeg har desværre stadig ligesom " 2 maver" /små deller, og det er ligesom om at det forneden ligesom skyder der for oven lidt ekstra ud over buksekanten  Men håber snart det udligner sig, så jeg kan komme til at se rundt og gravid ud i stedet for kun tyk..  smiler.

Anmeld

28. september 2010

smokin

LouiseNielsen skriver:

Ååååh fuck, jeg havde ikke lige set at det var en gammel tråd. Så mine øjne var lige ved at alde ud da jeg læste om dig i uge 20... Jeg blev total rundt på gulvet... For ku da bare ikke passe nogen steder!!!

hahaahahahaah jeg blev også selv overrasket hvis det gør det bedre

Anmeld

28. september 2010

Blyb

Mathilde skriver:

Oppustet synes jeg...og lidt som når man skal have menstruation.

Især om aftenen ligner min mave en der kunne være i 3 måned. Men om morgnen er den meget normal.

Anmeld

28. september 2010

Sofia

MIn mave begyndte først at blive hård omkring 12 uge..

Anmeld

4. oktober 2010

rikket

Kunne i stadig 'tage fat' i maven? som var det bare fedt!

Anmeld

4. oktober 2010

AnneBJ

rikket skriver:

Kunne i stadig 'tage fat' i maven? som var det bare fedt!

Jeg er 16+1 og ja, det kan jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.