SUND mad og kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Vial

Skouboe skriver:

Spis det du kan få ned - sundt eller ej, og snup en vitaminpille.

Det vigtigste er at du får noget næring og noget væske - at det ikke er det sundeste, skal du ikke have dårlig samvittighed over - der bliver masser af tid senere til at spise sundt og varieret, og så længe du får en vitaminpille - og husk jern fra uge 10, mangler babyen ikke noget.

Skønt med lidt syndsforladelse.

Husker altid min folsyre og mine gravid-vitaminer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Vial

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde altid kogt kyllingebryst på køl.. Salat og bulgur avokado tomater allemulige grøntsager.. Så blandede jeg mig en salat med masser af kylling.. Lavede en olie edikke dressing.. Varer i flere dage og kan varieres i smag i det uendelige.. Med lidt brød og el. pasta i salaten.. mums og nemt ;-)

Kogt kylling - ikke så dårligt endda. Jeg har noget bornholms unghane hjemme i fryseren, som jeg kunne få lavet.

(Nu sparer jeg snart handleturen i eftermiddag...)

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har det på samme måde...

Idag er jeg slet ikke kommet på arbejde, fordi jeg ikke har kunnet sove i nat pga. kvalme... Suk.

Jeg prøver at spise noget regelmæssigt. jeg spiser ikke særlig usundt. Jeg er bare ikke særlig god til at spise NOGET som helst... Suk.

Anmeld

15. januar 2010

NoName

Skouboe skriver:

Spis det du kan få ned - sundt eller ej, og snup en vitaminpille.

Det vigtigste er at du får noget næring og noget væske - at det ikke er det sundeste, skal du ikke have dårlig samvittighed over - der bliver masser af tid senere til at spise sundt og varieret, og så længe du får en vitaminpille - og husk jern fra uge 10, mangler babyen ikke noget.

Enig, Det er også det jordemoderen har sagt til mig...

Lige nu drejer det sig bare om at spis det man har lyst til og kan holde nede (jeg har kastet meget op).

Når man så kommer ud af kvalme-helvedet kan man begynde at spise sundt og varieret...

Anmeld

15. januar 2010

Vial

Så fik jeg indfriet min plan om at spise lidt sundt.

Fik købt babyspinat, tomater, avokado og rejer. Så det har jeg spist her til aften (og så med noget lyst brød og mayo.. men er jo heller ikke sundhedsfreak!).

Så lige nu går det godt. Er ikke så sindssyg dårlig. Det er nok vejen frem med noget lettere mad.

Anmeld

15. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Jeg har det på samme måde...

Idag er jeg slet ikke kommet på arbejde, fordi jeg ikke har kunnet sove i nat pga. kvalme... Suk.

Jeg prøver at spise noget regelmæssigt. jeg spiser ikke særlig usundt. Jeg er bare ikke særlig god til at spise NOGET som helst... Suk.

Godt du kan blive hjemme fra job.

Hele ledelsen (3 mennesker) på mit arbejde er i 50-60'erne og har INGEN børn. De siger, at det "ikke er en sygdom" at være gravid.

Pisse irriterende, når jeg egentlig føler at jeg har en kombi af svine- og fugleinfluenza. Det har dog resulteret i, at jeg tirsdag meldte mig syg med "blærebetændelse" og først var tilbage i dag.

God bedring til dig - det siger folk til mig. Egentlig lidt mærkeligt, da jeg jo håber, at det fortsætter med at være slemt lidt endnu... Så vil i stedet skrive til dig: God forværring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.