bleer nyfødt-6 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Pige2009

Vi har også prøvet lidt af hvert hvad bleer angår.  Jeg skifter nok Laura 5-6 gange om dagen nu. I starten var det lidt oftere. Da jeg var indlagt med Laura på OUH i de første 14 dage, brugte de Libero nr. 2. Vi har både prøvet Pampers, Libero, Babyborn fra Bilka, men nu bruger vi kun Libero, da de sidder bedst og holder mest tæt. Pampers kunne hun ikke tåle, da de indeholder lotion, og dem fra Bilka sad bare ikke godt.

Da vi har fået så mange bleer gratis og endnu ikke selv købt en pakke bleer, er det svært at vurdere, hvor meget jeg ville bruge, men et skud ville være ca. 200 kr. baseret på Libero. Jeg ville starte med at købe en pakke af både str. 1 (2-4 kg) og en pakke i str. 2 (3-6 kg). Laura kunne nemlig ikke passe str. 1, da hun var 4200 gram ved fødslen, så hvis jeres Laura er lige så stor, når hun kommer ud, kommer I også til at starte med de større størrelser

Du må være så spændt nu, søde Caroline

Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Linda2009 skriver:

Vi har også prøvet lidt af hvert hvad bleer angår.  Jeg skifter nok Laura 5-6 gange om dagen nu. I starten var det lidt oftere. Da jeg var indlagt med Laura på OUH i de første 14 dage, brugte de Libero nr. 2. Vi har både prøvet Pampers, Libero, Babyborn fra Bilka, men nu bruger vi kun Libero, da de sidder bedst og holder mest tæt. Pampers kunne hun ikke tåle, da de indeholder lotion, og dem fra Bilka sad bare ikke godt.

Da vi har fået så mange bleer gratis og endnu ikke selv købt en pakke bleer, er det svært at vurdere, hvor meget jeg ville bruge, men et skud ville være ca. 200 kr. baseret på Libero. Jeg ville starte med at købe en pakke af både str. 1 (2-4 kg) og en pakke i str. 2 (3-6 kg). Laura kunne nemlig ikke passe str. 1, da hun var 4200 gram ved fødslen, så hvis jeres Laura er lige så stor, når hun kommer ud, kommer I også til at starte med de større størrelser

Du må være så spændt nu, søde Caroline

Linda

jeg er ved at eksplodere!

Virkelig underligt at have det sådan; på den ene side må hun bare gerne komme ud NU, og på den anden side skal hun gerne vente til efter 37 fulde uger... Det er ikke nemt! De vil forsøge at vende hende om 14 dage, og hvis ikke det lykkes får jeg jo nok tid til pks, og så kender jeg pludselig datoen Håber godt nok de kan vende hende, hvis ikke hun selv har klaret det til den tid... Scanningen sagde 2420 gram i dag, så hun bliver i den store ende, men ikke kæmpe, hvis hun følges sin kurve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.