Kan jeg godt tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Mumto3

Jeg ville i tide og utide (f.eks. når der er andre familiemedlemmer til stede) minde om at hun skylder mig 200kr. til sidst må hun blive så træt af at høre på det, at hun vælger at betale.

Jeg ville afslutte hver eller hveranden telefon samtale med. Jeg skal forresten lige høre hvornår jeg får mine penge?

Ej, det ved jeg ikke om jeg ville gøre. Men jeg ville have LYST til at gøre det!!!

( jeg har selv arvet en krukke som jeg er rigtig glad for. For 8 år siden blev min moster skilt og det ville bare bringe åh, så meget glæde ind i hendes liv, hvis hun fik lov at låne den. Bare et par uge, eller max ½ år. Min mor har besøgt min moster (hendes søster) flere gange og hver gang siger hun, at hun passer godt på krukken og at det står inde i et skab, og der har den været hele tiden!) Jeg KAN bare ikke få den krukke fra hende, og nu er hun sågar begyndt at lyve om det. Sidst jeg ringede til hende, sagde jeg at nu blev den hentet på lørdag. Nej, det gik ikke var svaret. Hun var slet ikke hjemme. Hun skulle på weekend ophold og rejste om fredagen. Jeg ringede til hende både fredag og lørdag, og begge dage var hun hjemme. Hun havde 27 forskellige undskyldninger for hvorfor hun ikke var kommet afsted, men hvorfor vi alligevel ikke kunne hente krukken. Hvis der er sket noget med den, kan hun jo bare sige det!!! -og hvis ikke, så synes jeg ærligt talt hun skulle aflevere den krukke. Hun har jo ingen glæde af den står inde i et skab.(de første par år var hendes undskyldning at skabet var gået i stykker, ogman slet ikke kunne komme ind i det, og derfor kunne hun ikke få krukken ud. Senere havde hun slået sin fod, så hun ikke kunne bære den, og vi taler om en krukke på størrelse med en stor pakke tændstikker Sådan har det nu været i 8 år, med forskellige dårlige undskyldninger. Nå,d et var et siddespring.. Undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.