hvad er vigitgst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
frk.Quaade skriver:

jaa eller urin prøve eller hvad de nu gør der

hvis de bare tager en urin test, så kan du jo bare tage én derhjemme om morgenen inden du tager afsted!? Dem man kan købe skulle være ligeså sikre som dem lægen bruger Prøv at ringe derned og hør hvad deres plan er, for så kan du jo forklare dem situationen og de giver dig stensikkert en ny tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

MichellaMalou

Caroline86 skriver:

hvis de bare tager en urin test, så kan du jo bare tage én derhjemme om morgenen inden du tager afsted!? Dem man kan købe skulle være ligeså sikre som dem lægen bruger Prøv at ringe derned og hør hvad deres plan er, for så kan du jo forklare dem situationen og de giver dig stensikkert en ny tid

det lyder faktisk som en god ide

Anmeld

15. januar 2010

Kløver

frk.Quaade skriver:

jaa jeg ved ikk hvad der er vigitgst,, om jeg skal tag til lægen den 25 januar eller tag i skole da det er min første skole da der på andet år i min uddannelse,, og har fået tid til lægen den dag for at se om jeg virkelig er gravid såå jeg ville hører hvad synes i jeg skulle gøre

Jeg ville vælge skolen, Der er også lang tid til den 25, så er jo god tid til at rykke tidne til dagen før eller en dag senere, og mange læger han en dag i ugen hvor de har lang åbningstid, så kan det være du kan få en tid efter skole, og du kan jo evt bruge en hjemmetest fra apoteket inden hvis du ikke kan vente

Held og lykke

Anmeld

15. januar 2010

Diana...

Helt sikkert skolen ikke et sek i tvivl. er du gravid jamen så er du det jo os på et andet tidspunkt.

Anmeld

15. januar 2010

MichellaMalou

lige præcis det jeg tænker,,  men ringer på mandag og får den flyttet

Anmeld

15. januar 2010

Cookie

Lise skriver:

Altså, hvis du er gravid dén dag, så er du det vel også en anden dag. Så hvis jeg var dig, ville jeg vælge skolen dén dag.

Enig her

Anmeld

15. januar 2010

Vial

frk.Quaade skriver:

lige præcis det jeg tænker,,  men ringer på mandag og får den flyttet

Er du stadig i tvivl om du er gravid?  

Anmeld

15. januar 2010

MichellaMalou

KaMa skriver:

Er du stadig i tvivl om du er gravid?  

jaa for de har først tid her den 25 til det ,, typisk selvom det ikk lige er noget der tag såå lang tid men okay såå vil hun nok os snakke med mig om det osv,, men fandt ud af nogen dage efter at jeg skulle starte i skole den dag

Anmeld

15. januar 2010

Vial

frk.Quaade skriver:

jaa for de har først tid her den 25 til det ,, typisk selvom det ikk lige er noget der tag såå lang tid men okay såå vil hun nok os snakke med mig om det osv,, men fandt ud af nogen dage efter at jeg skulle starte i skole den dag

Ja, det er godt nok ærgeligt, at det falder sammen.

Jeg ville nok tage en test hjemme inden tiden hos lægen. Nu burde du næsten kunne måle det derhjemme, tænker jeg.

Du må da være helt vildt forvirret i hovedet?

Jeg er alt for kontrol-freak til at kunne rende rundt i flere uger i uvished.

Tror du selv, at du er gravid?

Anmeld

15. januar 2010

MichellaMalou

tjah har meget udflåd det plejer jeg ikk at have,,, har ikk blødt siden der den 23 december og det var ikk engang rigitg og bløde,, har fået en underlig vane med at skulle op om natten og tisse og render på wc tit,, og er tit sulten meget sent om aften,, men jeg ved det ikk rigtig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.