hvad er vigitgst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

MichellaMalou

jaa jeg ved ikk hvad der er vigitgst,, om jeg skal tag til lægen den 25 januar eller tag i skole da det er min første skole da der på andet år i min uddannelse,, og har fået tid til lægen den dag for at se om jeg virkelig er gravid såå jeg ville hører hvad synes i jeg skulle gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kan du ikke nå begge dele?

Anmeld

14. januar 2010

MichellaMalou

neej desværre eller kan være på skolen en time for at tag tilbage til lægen og skal lige siges skal med tog og togene kører ikk helt som jeg ville have det ,,  også efter der kan jeg tag tilbage på skolen igen og være gået glip af en masse info som vi får første dag..

Anmeld

14. januar 2010

Lise

Altså, hvis du er gravid dén dag, så er du det vel også en anden dag. Så hvis jeg var dig, ville jeg vælge skolen dén dag.

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

skal du bare til lægen for at have taget blodprøve? For så kan du vel snildt ringe til dem og bede om at komme til hos sygeplejersken på et andet tidspunkt!?

Synes da det ville være ærgeligt at gå glip af den første dag, hvis I skal have en masse vigtig info

Anmeld

14. januar 2010

Pia.

frk.Quaade skriver:

jaa jeg ved ikk hvad der er vigitgst,, om jeg skal tag til lægen den 25 januar eller tag i skole da det er min første skole da der på andet år i min uddannelse,, og har fået tid til lægen den dag for at se om jeg virkelig er gravid såå jeg ville hører hvad synes i jeg skulle gøre

Altå hvis det ikke er et vigtigt lægebesøg, ville jeg nok vælge skolen - er det slet ikke muligt at få en tid hos lægen en helt anden dag.

Er der ikke en dag om ugen din læge har aftenkonsultation - så kunne du måske passe det lidt bedre ind.

Knus Pia.

Anmeld

14. januar 2010

MichellaMalou

tror os jeg vil vælge skolen da jeg gerne vil være med for da jeg startet på første år startet jeg tre dage senere end de andre,, og der var jeg gået glip af meget

Anmeld

14. januar 2010

MichellaMalou

Pia. skriver:

Altå hvis det ikke er et vigtigt lægebesøg, ville jeg nok vælge skolen - er det slet ikke muligt at få en tid hos lægen en helt anden dag.

Er der ikke en dag om ugen din læge har aftenkonsultation - så kunne du måske passe det lidt bedre ind.

Knus Pia.

det ved jeg faktisk ikk,, om de har... men ringer os og får en anden tid tror jeg 

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

frk.Quaade skriver:

det ved jeg faktisk ikk,, om de har... men ringer os og får en anden tid tror jeg 

du skal jo nok ikke ind til lægen alligevel, så det burde være forholdvis nemt at få en tid hos sygeplejersken så hun kan tage blodprøven

Anmeld

14. januar 2010

MichellaMalou

jaa eller urin prøve eller hvad de nu gør der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.